شرکت کارگزاری ملل پویا

رشد ۳ درصدی ارزش بازار گروه مهر آیندگان

رشد ۳ درصدی ارزش بازار گروه مهر آیندگان

گروه توسعه مالی مهر آیندگان با سرمایه ثبت‌شده ۳ هزار میلیارد تومانی و ارزش بازار ۲۶ هزار و ۲۸۰ میلیارد تومانی، گزارش فعالیت ماهانه منتهی به آبان ماه سال جاری خود را در سامانه کدال منتشر کرد؛ سرمایه‌گذاری انجام‌شده از سوی گروه توسعه مالی مهر آیندگان درآبان ماه مربوط به شرکت‌های فعال در بازار سرمایه و شرکت‌های خارج از بورس بود.

مجموع بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری "ومهان" در این دوره ماهانه برابر با ۱۴ هزار و ۸۷۹ میلیارد تومان بوده است؛ همچنین ارزش بازار پرتفوی بورسی آن با رشد ۳ درصدی نسبت به مهرماه سال جاری به سطح ۳۱ هزار و ۹۱۷ میلیارد تومانی رسیده است.

گروه توسعه مالی مهر آیندگان بیشترین سرمایه‌گذاری خود را در شرکت‌هایی انجام داد که در بازار سرمایه حضور داشتند. میزان سرمایه‌گذاری "ومهان" در شرکت‌های خارج از بورس برابر با ۲ هزار و ۷۷۶ و شرکت‌های پذیرفته‌شده در بورس ۱۲ هزار و ۱۰۲ میلیارد تومان بود.

عمده سرمایه‌گذاری "ومهان" در این ماه مربوط به بخش‌های (فراورده‌های نفتی، کک، سوخت هسته‌ای) به بهای تمام‌شده ۳ هزار و ۲۹۱ میلیارد تومان و همچنین بخش مربوط به (محصولات شیمیایی) به بهای تمام‌شده ۲ هزار و ۴۲۱ میلیارد تومان بوده است.

سه شنبه 28 آذر 1402 اخبار