شرکت کارگزاری ملل پویا

تنها از فروش کنسانتره آهن؛

تنها از فروش کنسانتره آهن؛

شرکت معدنی و صنعتی چادرملو با سرمایه ثبت شده ۱۹ هزار و ۲۵۰ میلیاردتومانی و ارزش بازار ۱۵۸ هزار و ۸۲۷ میلیاردتومانی، در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به آبان‌ماه سال جاری نشان داد که روند روبه‌رشد خود را حفظ کرده و به ثبات قابل‌قبولی در درآمدزایی رسیده است.

میزان درآمدی که شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در هشتمین ماه از سال جاری به سهام‌داران خود اعلام کرد مربوط به فروش محصولات تولیدی خود در بازار داخلی و خارجی بود، این شرکت معدنی و صنعتی از فروش محصولات خود به درآمد ۴ هزار و ۹۲۸ میلیاردتومانی دست پیدا کرد. این شرکت در مقایسه با ماه گذشته با کاهش و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته با افزایش ۳۱ درصدی همراه بود، همچنین "کچاد" میزان درآمد تجمیعی که در این دوره ۸ماهه از خود بر جای گذاشت با رشد ۳۵ درصدی نسبت به سال گذشته روبه‌رو بود.

بر اساس گزارش فعالیت ماهانه‌ای که شرکت معدنی و صنعتی چادرملو از آبان‌ماه خود منتشر کرد بیانگر آن بود که بیشترین تقاضای مشتریان برای «کنسانتره آهن (خشک)» بود که از فروش این محصول، به درآمدزایی ۲ هزار و ۱۰ میلیاردتومانی دست‌یافت. "کچاد" نرخ فروش «کنسانتره آهن (خشک)» را برابر با ۴ میلیون و ۱۳ هزار تومان به‌ازای هر تن اعلام کرد. دیگر محصولاتی که "کچاد" در آبان‌ماه به فروش رساند عبارت‌اند از «فولاد، گندله، آهن اسفنجی و عرضه برق تولیدی (نیروگاه)» که به ترتیب فولاد و گندله ۲۷ و ۱۷ درصد از ترکیب درآمد ماهانه را رقم زده‌اند.

سه شنبه 28 آذر 1402 اخبار