شرکت کارگزاری ملل پویا

درآمد‌های "شگویا" در ماه جاری

درآمد‌های "شگویا" در ماه جاری

شرکت پتروشیمی شهید تندگویان با سرمایه ثبت شده ۲ هزار و ۳۹۵ میلیاردتومانی و ارزش بازار ۴۰ هزار و ۹۶۷ میلیاردتومانی، در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به آبان ماه سال جاری نشان داد که روند قابل قبول خود را حفظ کرده است.

میزان درآمدی که شرکت پتروشیمی شهید تندگویان در هشتمین ماه از سال جاری به سهام‌داران خود اعلام کرد مربوط به فروش محصولات تولیدی خود در بازار داخلی بود، این شرکت پتروشیمی از فروش محصولات خود به درآمد ۲ هزار و ۲۵۸ میلیاردتومانی دست پیدا کرد. این شرکت در مقایسه با ماه گذشته کاهش همراه بود و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته با افزایش ۴۷ درصدی همراه بود، همچنین این پتروشیمی میزان درآمد تجمیعی که در این دوره ۸ ماهه از خود بر جای گذاشت با رشد ۳۶ درصدی نسبت به سال گذشته روبه‌رو بود.

بیشترین درآمدزایی که شرکت پتروشیمی شهید تندگویان از فروش محصولات خود در این دوره ماهانه شناسایی کرد مربوط به «گرید بطری» با یک هزار و ۱۳۴ میلیارد تومان بود درآمدی که "شگویا" از فروش این محصول در آبان ماه به دست آورد برابر با ۵۰ درصد از درآمد ماهانه بود. پس از «گرید بطری» پرفروش‌ترین محصول این شرکت «گرید الیاف» بود که با ۹۸۷ میلیارد تومان کسب درآمد، جایگاه بعدی را به خود اختصاص داده است. همچنین شرکت پتروشیمی شهید تندگویان در ماه جاری از «نخ POY» هم کسب درآمد کرد که ۶ درصد از درآمد ماهانه را به خود اختصاص داد.