شرکت کارگزاری ملل پویا

عملکرد مثبت فولاد هرمزگان جنوب در آبان ماه

عملکرد مثبت فولاد هرمزگان جنوب در آبان ماه

شرکت فولاد هرمزگان جنوب با سرمایه ثبت‌شده ۴ هزار و ۹۰۰ میلیارد تومانی و ارزش بازار ۳۲ هزار میلیارد تومانی، در آخرین گزارش عملکرد ماهانه منتهی به آبان ماه؛ از تحقق درآمد ۲ هزار و ۶۰۵ میلیارد تومانی خود از محل فروش محصولات خود خبر داده است.

میزان درآمدی که شرکت فولاد هرمزگان جنوب در هشتمین ماه از سال جاری به سهام‌داران خود اعلام کرد مربوط به فروش محصولات تولیدی خود در بازار داخلی و خارجی بود، که این میزان نسبت به دوره مشابه سال گذشته با رشد ۶۵ درصدی همراه بوده است، هرچند این مقدار در مقایسه با مهرماه مقداری کاهش داشته است.

همچنین "هرمز" میزان درآمد تجمیعی که در این دوره ۸ ماهه از خود بر جای گذاشت با رشد ۵۴ درصدی نسبت به سال گذشته روبه‌رو بوده و به مبلغ ۱۹ هزار و ۳۶۰ میلیارد تومان دست یافته است.

بیشترین میزان درآمدی که فولاد هرمزگان جنوب در این دوره ماهانه شناسایی کرد متعلق به بازار داخلی بوده است. درآمد صادراتی که "هرمز" در این ماه از سال ۱۴۰۲، برابر با ۸۵۹ میلیارد تومان بوده است.

"هرمز" در آبان ماه ۳۳۵ هزار و ۶۳۷ تن محصول تولید کرد که موفق به فروش ۱۳۷ هزار و ۱۲۰ تن از محصولات تولیدی خود شد.

عنوان پرفروش‌ترین محصول فولاد هرمزگان جنوب این ماه نیز محصول «اسلب (بازار داخلی)» با یک هزار و ۷۳۶ میلیارد تومان یدک می‌کشد، میزان درآمدی که از فروش این محصول در هشتمین ماه از سال جاری به ثبت رسید ۶۷ درصد از درآمد ماهانه را به خود اختصاص داد، نرخ فروش این محصول که در ماه گذشته با رشد همراه بوده، مقداری کاهش‌یافته و نرخ ۲۰ میلیون و ۷۱۳ هزارتومان درازای هر تن رسید.

شنبه 25 آذر 1402 محصولات فلزی