شرکت کارگزاری ملل پویا

رشد اعجاب انگیز فروش صادراتی "آریا"

رشد اعجاب انگیز فروش صادراتی "آریا"

شرکت پلیمر آریا ساسول با سرمایه ثبت شده یک هزار و ۳۷۵ میلیاردتومانی و ارزش بازار بیش از ۱۰۴ هزار میلیاردتومانی، در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به آبان ماه سال جاری از تحقق درآمد ۲ هزار و ۸۱۱ میلیارد تومانی خود خبر داد.

"آریا" در آبان ماه رشد ۱۹.۵ درصدی را نسبت به مهرماه سال جاری و بیش از ۷۴ درصد در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته به ثبت رسانده است. گفتنی است درآمد تجمیعی این شرکت نیز با افزایش ۳ هزار و ۵۵۰ میلیارد تومانی، معادل ۱۹.۵ درصد همراه بوده است.

میزان درآمدی که شرکت پلیمر آریا ساسول در هشتمین ماه از سال جاری به سهام‌داران خود اعلام کرده مربوط به فروش محصولات تولیدی خود در بازار داخلی و خارجی بوده است که شایان ذکر است فروش صادراتی شرکت پلیمر آریا ساسول با ۸۳ درصد رشد نسبت به مهرماه، به یک هزار و ۶۳۴ میلیارد تومان رسیده است.

بیشترین درآمدزایی که شرکت پلیمر آریا ساسول از فروش محصولات خود در این دوره ماهانه شناسایی کرد مربوط به «پلی‌اتیلن متوسط و سنگین صادراتی» با ۶۶۸ میلیارد تومان بوده است. درآمدی که "آریا" از فروش این محصول در آبان ماه حاصل کرده است ۲۴ درصد کل سبد درآمدی آن را به خود اختصاص داده است. نرخ فروش این محصول در این ماه برابر با ۳۴ میلیون و ۴۲ هزار تومان در ازای هر تن به ثبت رسیده است.

در جایگاه بعدی (پلی اتیلن سبک صادراتی) با اختصاص ۲۱ درصد از درآمد آبان ماه "آریا" قرار گرفته است. هما‌ن‌طور که در ابتدای گزارش گفته شد؛ فروش صادراتی شرکت پلیمری آریا ۵۹ درصد فروش این شرکت را شامل می‌شود.

سه شنبه 7 آذر 1402 اخبار