شرکت کارگزاری ملل پویا

تداوم ثبات عملکردی در "شفن"

تداوم ثبات عملکردی در "شفن"

شرکت پتروشیمی فن آوران با سرمایه ثبت شده ۳ هزار و ۹۵ میلیاردتومانی و ارزش بازار ۱۷ هزار و ۵۴۸ میلیاردتومانی، در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به مهرماه سال جاری نشان داد که به روند صعودی که آغاز کرده پایبند است.

میزان درآمدی که شرکت پتروشیمی فن آوران در هفتمین ماه از سال جاری به سهام‌داران خود اعلام کرد مربوط به فروش محصولات تولیدی خود در بازار داخلی و خارجی بود، این شرکت پتروشیمی از فروش محصولات خود، به درآمد ۸۵۵ میلیاردتومانی دست پیدا کرد. این شرکت در مقایسه با ماه گذشته با کاهش کمتر از یک درصدی و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته با افزایش ۱۴۴ درصدی همراه بود، همچنین این پتروشیمی میزان درآمد تجمیعی که در این دوره ۷ ماهه از خود بر جای گذاشت با رشد ۱۴ درصدی نسبت به سال گذشته روبه‌رو بود.

بیشترین درآمدزایی که شرکت پتروشیمی فن آوران از فروش محصولات خود در این دوره ماهانه شناسایی کرد مربوط به «متانول صادراتی» با ۳۶۶ میلیارد تومان بود؛ درآمدی که "شفن" از فروش این محصول در مهرماه به دست آورد برابر با ۴۳ درصد از درآمد ماهانه بود. پس از «متانول صادراتی»، پرفروش‌ترین محصول این شرکت «متانول داخلی» بود که ۲۱۷ میلیارد تومان کسب درآمد داشته است. همچنین شرکت پتروشیمی فن آوران در ماه جاری از «اسید استیک داخلی و صادراتی و منو اکسید کربن» هم کسب درآمد کرد که به ترتیب نیز ۲۲، ۹ و یک درصد از درآمد ماهانه را به خود اختصاص داده‌اند.

چهارشنبه 17 آبان 1402 بازار و محصولات پتروشیمی