شرکت کارگزاری ملل پویا

جهش ۱۱۷ درصدی "فملی" در مهرماه

جهش ۱۱۷ درصدی "فملی" در مهرماه

شرکت ملی صنایع مس با سرمایه ثبت شده ۶۰ هزار میلیاردتومانی و ارزش بازار ۴۲۱ هزار و ۸۰۰ میلیاردتومانی، در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به مهرماه سال جاری نشان داد که توانسته است مجدداً به حرکت صعودی خود ادامه دهد.

میزان درآمدی که شرکت ملی صنایع مس در هفتمین ماه از سال جاری به سهام‌داران خود اعلام کرد مربوط به فروش محصولات تولیدی خود در بازار داخلی و خارجی بود، "فملی" از فروش محصولات خود به درآمد ۱۱ هزار و ۴۵۳ میلیاردتومانی دست پیدا کرد. این شرکت در مقایسه با ماه گذشته با افزایش ۱۱ درصدی و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته با افزایش ۱۱۷ درصدی همراه بود، همچنین "فملی" میزان درآمد تجمیعی که در این دوره ۷ ماهه از خود بر جای گذاشت با رشد ۴۳ درصدی نسبت به سال گذشته روبه‌رو بود.

"فملی" در مهرماه ۵ میلیون ۱۷۳ هزار تن محصول تولید کرد که موفق به فروش ۱۱۰ هزار تن از محصولات تولیدی خود شد. مقدار فروش این شرکت نسبت به ماه گذشته با ۲ درصد افزایش روبه‌رو شد.

عنوان پرفروش‌ترین محصول ملی صنایع مس را در مهرماه محصول «کاتد» با ۴ هزار و ۷۷۲ میلیارد تومان یدک می‌کشد، میزان درآمدی که از فروش این محصول در هفتمین ماه از سال جاری به ثبت رسید تشکیل‌دهندة ۴۰ درصد از درآمد ماهانه به خود بوده، نرخ فروش این محصول با کاهش قیمت، به مبلغ ۳۵۷ میلیون تومان درازای هر تن رسید.

چهارشنبه 17 آبان 1402 بررسی اجمالی