شرکت کارگزاری ملل پویا

سرافرازی درفش "کاوه"

سرافرازی درفش "کاوه"

شرکت فولاد جنوب کیش با سرمایه ثبت شده ۳ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومانی و ارزش بازار ۳۴ هزار میلیارد تومانی درآخرین گزارش عملکرد منتهی به مهرماه خود از تحقق درآمد ۳ هزار و ۱۴ میلیارد تومانی خود خبر داده است.

"کاوه" در مهرماه با رشد ۴ درصدی درآمدی نسبت به شهریورماه سال جاری و همچنین ۳۷ درصدی در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته همراه بوده است و گفتنی است درآمد تجمیعی این شرکت با افزایش ۷ هزار و ۷۵۲ میلیارد تومانی، معادل ۵۶ درصد بوده است.

شرکت فولاد جنوب کیش در سه ماهه گذشته با حفظ روند صعودی خود به کانال درآمدی ۳ هزار میلیارد تومانی خود بازگشته است و توانسته سودآوری و عملکرد خوبی را محقق سازد.

بیشترین میزان فروش شرکت فولاد جنوب کیش، از محل فروش محصولات آن در بازار‌های داخلی بوده است؛ با این همه روند فروش صادراتی این شرکت با رشد ۴۴۱ میلیارد تومانی همراه بوده است که باعث شده این شرکت با توجه به ظرفیت‌های بالا و کیفیت خوب محصولاتی خود، در کنار موقعیت جغرافیایی بی‌نظیر آن در زمینه صادرات عملکرد بسیار موفقی داشته باشد.

شرکت فولاد جنوب کیش نقش موثری در تامین نیاز بازار‌های داخلی و خارجی دارد که با توجه به نسبت فروش صادراتی، این موضوع مشخص است. شایان ذکر است، اساسی‌ترین محصول "کاوه" شمش بیلت می‌باشد. این شرکت با فروش ۲ هزار و ۷۷ میلیارد تومانی خود از این محصول در بازار‌های داخلی، بیش از ۶۹ درصد کیک درآمدی خود را به آن اختصاص داده است. همچنین سهم فروش شمش بیلت صادراتی این شرکت حدود ۳۱ درصد، معادل ۹۳۵ میلیارد تومان می‌باشد.

چهارشنبه 17 آبان 1402 محصولات فلزی