شرکت کارگزاری ملل پویا

"هرمز" و اسلب، یک ترکیب درآمدزا!

"هرمز" و اسلب، یک ترکیب درآمدزا!

شرکت فولاد هرمزگان جنوب با سرمایه ثبت شده ۴ هزار و ۹۰۰ میلیاردتومانی و ارزش بازار ۲۹ هزار و ۴۰۰ میلیاردتومانی، در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به مهرماه سال جاری نشان داد که روند صعودی پر قدرت ادامه دارد.

میزان درآمدی که شرکت فولاد هرمزگان جنوب در هفتمین ماه از سال جاری به سهام‌داران خود اعلام کرد مربوط به فروش محصولات تولیدی خود در بازار داخلی و خارجی بود، این شرکت فولادی از فروش محصولات خود به درآمد ۲ هزار و ۷۵۴ میلیاردتومانی دست پیدا کرد. این شرکت در مقایسه با ماه گذشته با افزایش ۴۲ درصدی و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته با افزایش ۳۸ درصدی همراه بود، همچنین "هرمز" میزان درآمد تجمیعی که در این دوره ۷ ماهه از خود بر جای گذاشت با رشد ۵۳ درصدی نسبت به سال گذشته روبه‌رو بود.

بیشترین میزان درآمدی که فولاد هرمزگان جنوب در این دوره ماهانه شناسایی کرد متعلق به بازار داخلی بود. درآمد صادراتی که "هرمز" در هفتمین ماه از سال ۱۴۰۲ به ثبت رساند برابر با ۹۱۹ میلیارد تومان بود که نسبت به ماه گذشته افزایش داشته است.

"هرمز" در مهرماه ۳۱۲ هزار و ۷۶۷ تن محصول تولید کرد که موفق به فروش ۱۴۳ هزار و ۲۶۸ تن از محصولات تولیدی خود شد. مقدار فروش این شرکت نسبت به ماه گذشته با ۲۸ درصد رشد همراه شد.

عنوان پرفروش‌ترین محصول فولاد هرمزگان جنوب را در مهرماه محصول «اسلب (بازار داخلی)» با یک هزار و ۸۱۰ میلیارد تومان یدک می‌کشد، میزان درآمدی که از فروش این محصول در هفتمین ماه از سال جاری به ثبت رسید ۶۶ درصد از درآمد ماهانه را به خود اختصاص داد، نرخ فروش این محصول با افزایش قیمت، به مبلغ ۲۱ میلیون و ۵۹۸ هزار تومان درازای هر تن رسید.

دوشنبه 15 آبان 1402 محصولات فلزی