شرکت کارگزاری ملل پویا

جهش ۴۷۵ درصدی "کتوسعه"

جهش ۴۷۵ درصدی "کتوسعه"

شرکت توسعه صنایع و معادن کوثر با سرمایه ثبت شده ۱۰۷ میلیاردتومانی و ارزش بازار یک هزار و ۹۱۷ میلیاردتومانی، در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به مهرماه سال جاری نشان داد که روند صعودی ادامه دارد و توانسته است رکورد قابل‌قبولی را از خود برجای بگذارد.

میزان درآمدی که شرکت توسعه صنایع و معادن کوثر در هفتمین ماه از سال جاری به سهام‌داران خود اعلام کرد مربوط به فروش محصولات تولیدی خود در بازار داخلی بود؛ این شرکت معدنی از فروش محصولات خود به درآمد ۴۶ میلیاردتومانی دست پیدا کرد. این شرکت در مقایسه با ماه گذشته با افزایش ۵۳ درصدی و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته با افزایش ۴۷۵ درصدی همراه بود، همچنین "کتوسعه" میزان درآمد تجمیعی که در این دوره ۱۰ ماهه از خود بر جای گذاشت با رشد ۱۲۴ درصدی نسبت به سال گذشته روبه‌رو بود.

بر اساس گزارش فعالیت ماهانه‌ای که "کتوسعه" در مهرماه از خود منتشر کرد بیانگر آن بود که بیشترین تقاضای مشتریان برای «سنگ‌چینی ازنا» بوده است که از فروش آن محصول به درآمدزایی ۱۲ میلیاردتومانی دست‌یافت و همچنین میزان درآمدی که در این دوره از فروش «سنگ‌چینی ازنا» کسب کرد ۲۵ درصد از درآمد ماهانه را تشکیل می‌دهد. "کتوسعه" نرخ فروش این محصول را برابر با یک میلیون و ۱۸۹ هزار تومان اعلام کرد و همچنین این نرخ افزایش اندکی را به دنبال داشت. محصولات دیگری که توسط شرکت توسعه صنایع و معادن کوثر به فروش رسید عبارت‌اند از «گلدانی، بلوک، سنگ گوهره خرم‌آباد، جدول، سنگ‌فرش، سنگ بریده (فعالیت بازرگانی)، سنگ‌چینی قروه، سنگ دانه‌بندی ازنا و سنگ مرمر» که هر کدام از آن‌ها درآمدی را به خود اختصاص داده‌اند.

سه شنبه 9 آبان 1402 بررسی اجمالی