شرکت کارگزاری ملل پویا

جهش ۶۲ درصدی "فجهان"

جهش ۶۲ درصدی "فجهان"

شرکت مجتمع جهان فولاد سیرجان با سرمایه ثبت شده ۷ هزار و ۵۰۰ میلیاردتومانی و ارزش بازار ۳۸ هزار و ۸۸۵ میلیاردتومانی، در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به شهریورماه سال جاری نشان داد که همچنان روند صعودی این شرکت ادامه‌دار است.

میزان درآمدی که شرکت جهان فولاد سیرجان در ششمین ماه از سال جاری به سهام‌داران خود اعلام کرد مربوط به فروش محصولات تولیدی خود در بازار داخلی و خارجی بود، این شرکت فولادی از فروش محصولات خود به درآمد یک هزار و ۳۴۰ میلیاردتومانی رسید. این شرکت در مقایسه با ماه گذشته با افزایش ۶۲ درصدی و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته با افزایش ۵۱ درصدی همراه بود، همچنین "فجهان" میزان درآمد تجمیعی که در این دوره ۶ ماهه از خود بر جای گذاشت با رشد ۳۵ درصدی نسبت به سال گذشته روبه‌رو بود.

"فجهان" در شهریورماه ۱۵۱ هزار و ۵۹۹ تن محصول تولید کرد که موفق به فروش ۸۳ هزار و ۹۵۴ تن از محصولات تولیدی خود شد. مقدار فروش این شرکت نسبت به ماه گذشته با ۹۳ درصد رشد همراه شد.

عنوان پرفروش‌ترین محصول مجتمع جهان فولاد سیرجان را در شهریورماه محصول «شمش صادراتی» با ۵۳۶ میلیارد تومان یدک می‌کشد، میزان درآمدی که از فروش این محصول در ششمین ماه از سال جاری به ثبت رسید ۴۰ درصد از درآمد ماهانه را به خود اختصاص داد، نرخ فروش این محصول با کاهش قیمت، به مبلغ ۱۷ میلیون و ۸۷۹ هزار تومان درازای هر تن رسید. "فجهان" در شهریورماه از دیگر محصولاتی همچون «میلگرد، آهن اسفنجی نرمه، گاز‌های صنعتی و سایر» در بازار داخل و خارج درآمد کسب کرد.

یکشنبه 23 مهر 1402 محصولات فلزی