شرکت کارگزاری ملل پویا

تداوم روند روبه‌رشد در "خبهمن"

تداوم روند روبه‌رشد در "خبهمن"

شرکت گروه بهمن با سرمایه ثبت شده ۱۳ هزار و ۴۶۵ میلیاردتومانی و ارزش بازار ۲۶ هزار و ۹۸۰ میلیاردتومانی، گزارش فعالیت ماهانه منتهی به تیرماه سال جاری خود را در سامانه کدال منتشر کرد؛ سرمایه‌گذاری انجام‌شده از سوی گروه بهمن در خردادماه مربوط به شرکت‌های فعال در بازار سرمایه و شرکت‌های خارج از بورس بود.

مجموع بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری گروه بهمن در این دوره ماهانه برابر با ۱۶ هزار و ۶۵ میلیارد تومان بوده است؛ "خبهمن" بیشترین سرمایه‌گذاری خود را در شرکت‌هایی انجام داد که در خارج از بازار سرمایه حضور داشتند. میزان سرمایه‌گذاری گروه بهمن در شرکت‌های خارج از بورس برابر با ۹ هزار و ۸۳۶ و شرکت‌های پذیرفته شده در بورس ۶ هزار و ۲۲۷ میلیارد تومان بود. عمده سرمایه‌گذاری "خبهمن" در تیرماه مربوط به بخش‌های سرمایه‌گذاری و خودرو ساخت قطعات بوده است.

گروه بهمن در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به تیرماه ۱۴۰۲ (سال مالی منتهی به اسفندماه ۱۴۰۲) در صورت‌وضعیت پرتفوی شرکت‌های «بورسی» ارزش بازار سرمایه‌گذاری‌های خود را بالغ‌بر ۲۵ هزار و ۶۵۵ میلیارد تومان به ثبت رساند که نسبت به بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری‌ها رشد ۳۱۲ درصدی را به همراه داشت، لازم به ذکر است که ارزش بازار پرتفوی بورسی گروه بهمن در این دوره یک‌ماهه از مبلغ ۲۴ هزار و ۴۷۰ میلیارد تومان به مبلغ ۲۵ هزار ۶۵۵ میلیارد تومان رسید که نسبت به ارزش بازار ماه گذشته افزایش ۵ درصدی را به دنبال داشت. همچنین نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۸۷ درصد رشد را به خود دید.

سه شنبه 10 مرداد 1402 بررسی اجمالی