شرکت کارگزاری ملل پویا

تداوم روند روبه‌جلوی "دابور"

تداوم روند روبه‌جلوی "دابور"

شرکت داروسازی ابوریحان با سرمایه ثبت شده ۱۸۰ میلیاردتومانی و ارزش بازار ۳ هزار و ۳۷۰ میلیاردتومانی، در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به خردادماه سال جاری نشان داد که توانسته است روند روبه‌رشد خود را حفظ کند.

میزان درآمدی که شرکت داروسازی ابوریحان در سومین ماه از سال جاری به سهام‌داران خود اعلام کرد مربوط به فروش محصولات خود در بازار داخلی و خارجی بود، "دابور" از فروش محصولات خود به درآمد ۱۳۱ میلیاردتومانی دست پیدا کرد. این شرکت در مقایسه با ماه گذشته با افزایش ۸ درصدی و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته با افزایش ۱۶ درصدی همراه بود، همچنین "دابور" میزان درآمد تجمیعی که در این دوره ۳ماهه از خود بر جای گذاشت با رشد ۱۲ درصدی نسبت به سال گذشته روبه‌رو بود.

عنوان پرفروش‌ترین محصول شرکت داروسازی ابوریحان را در خردادماه محصولات مربوط به «گروه قرص و دراژه و کپسول» با ۴۵ میلیارد تومان یدک می‌کشد، میزان درآمدی که از فروش این محصولات در سومین ماه از سال جاری به ثبت رسید تشکیل‌دهندة ۳۳ درصد از درآمد ماهانه به خود بوده، نرخ فروش این محصول با کاهش قیمت فراوان، به مبلغ ۳۹۱ هزار تومان درازای هر یک هزار عدد رسید.

دوشنبه 2 مرداد 1402 بررسی اجمالی