شرکت کارگزاری ملل پویا

تداوم روند صعودی "کگل"

تداوم روند صعودی "کگل"

شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر با سرمایه ثبت شده ۲۸ هزار و ۱۵۰ میلیاردتومانی و ارزش بازار ۱۹۰ هزار و ۴۱۰ میلیاردتومانی، در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به خردادماه سال جاری نشان داد که توانسته است روند روبه‌رشد خود را حفظ کند.

میزان درآمدی که شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر در سومین ماه از سال جاری به سهام‌داران خود اعلام کرد مربوط به فروش محصولات تولیدی خود در بازار داخلی و خارجی بود، "کگل" از فروش محصولات خود به درآمد ۴ هزار و ۲۱۰ میلیاردتومانی دست پیدا کرد. این شرکت در مقایسه با ماه گذشته با افزایش یک‌درصدی و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته با افزایش ۱۹ درصدی همراه بود، همچنین "کگل" میزان درآمد تجمیعی که در این دوره ۳ماهه از خود بر جای گذاشت با رشد ۵۲ درصدی نسبت به سال گذشته روبه‌رو بود.

عنوان پرفروش‌ترین محصول معدنی و صنعتی گل‌گهر را در خردادماه محصول «گندله» با ۳ هزار و ۲۸۷ میلیارد تومان یدک می‌کشد، میزان درآمدی که از فروش این محصول در سومین ماه از سال جاری به ثبت رسید تشکیل‌دهندة ۷۸ درصد از درآمد ماهانه به خود بوده، نرخ فروش این محصول با افزایش قیمت، به مبلغ ۴ میلیون و ۶۸۵ هزار تومان درازای هر تن رسید. شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر در خردادماه سال ۱۴۰۲ از فروش دیگر محصولاتی همچون کنسانتره سنگ‌آهن و هماتیت باطله دانه‌بندی کسب درآمد کرد.

یکشنبه 1 مرداد 1402 بررسی اجمالی