شرکت کارگزاری ملل پویا

ذوب‌آهن اصفهان در اردیبهشت

ذوب‌آهن اصفهان در اردیبهشت

شرکت ذوب‌آهن اصفهان در دومین ماه سپری‌شده از سال جاری (منتهی به اسفندماه ۱۴۰۲) مقدار فروش محصولات خود را ۲۲۰ هزار و ۸۸۳ تن در سامانه کدال به ثبت رساند، مقدار فروش تجمیعی شرکت ذوب‌آهن تا پایان اردیبهشت‌ماه سال جاری برابر با ۴۲۳ هزار و ۶۳۸ تن بود، "ذوب" از فروش محصولات در این بازه زمانی ۹ هزار و ۵۴۷ میلیارد تومان درآمدزایی را به همراه داشت.

میزان فروش و درآمدی که شرکت ذوب‌آهن اصفهان در دومین ماه از سال ۱۴۰۲ به سهام‌داران خود اعلام کرد، مربوط به فروش محصولات تولیدی خود در بازار داخلی و صادراتی بود. مقدار فروش ماهانه "ذوب" در اردیبهشت‌ماه سال جاری برابر با ۲۲۰ هزار و ۸۸۳ تن بود که نسبت به ماه گذشته ۹ درصد رشد را تجربه کرد و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته، حدود ۲ درصد زیاد شد.

شرکت ذوب‌آهن اصفهان در اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۲ از فروش محصولاتی همچون شمش کالایی، ریل، کلاف، میلگرد، تیرآهن، شمش چدن و سایر در بازار داخل و خارج درآمد کسب کرد؛ "ذوب" در این دوره ماهانه مقدار تولید محصولات خود را ۲۲۸ هزار و ۶۱۹ تن در کارنامه مالی به ثبت رساند و در ۲ ماه گذشته نیز توانست بالغ‌بر ۴۹۰ هزار تن محصول تولید کند.

دوشنبه 22 خرداد 1402 محصولات فلزی