شرکت کارگزاری ملل پویا

تداوم افزایش درآمد لبنیات "غگیلا"

تداوم افزایش درآمد لبنیات "غگیلا"

شرکت شیر پاستوریزه پگاه گیلان در گزارش فعالیت فروردین سال ۱۴۰۱ مجموع درآمد‌های عملیاتی خود را برابر با ۴۶۴ میلیارد ریال به ثبت رسانده و درآمد تجمیعی این شرکت نیز به این دلیل که ابتدای سال مالی آن از فروردین‌ماه بوده، به همین مقدار شناسایی شد.

از طرفی درآمد‌های به دست آمده توسط شیر پاستوریزه پگاه گیلان در فروردین ۱۴۰۱ از فروش محصولات در بازار داخلی شناسایی شده است.

بر پایه این گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، میزان درآمد حاصل شده نسبت به سال گذشته ۶۴ درصد افزایش را به همراه داشته است. در واقع این شرکت توانسته روند صعودی خود را طی ۳ سال اخیر در ابتدای دوره ادامه دهد که این روند با نزدیک شدن به فصل مجامع می‌تواند خبر خوشی برای سهامداران داشته باشد.

همچنین "غگیلا" توانسته درآمد تجمیعی خود را نسبت به یک سال گذشته در روند صعودی ۶۴ درصدی قرار دهد.

از طرفی بیشترین درآمدی که طی این دوره از فروش محصولات اعلام شده، متعلق به «انواع پنیر» با حدود ۱۵۲ میلیارد بود و «انواع شیر پاستوریزه و استریل» نیز پس از آن با مبلغ ۱۰۸ میلیارد ریال در رتبه بعدی قرار گرفت. ضمن آنکه نرخ فروش این محصول در فروردین ماه حدود ۱۰ میلیون تومان در ازای هر تن به ثبت رسیده است.

بر اساس این گزارش، فروش محصولات "غگیلا" برابر با ۳,۴۹۲ تن به ثبت رسیده که بیشترین مقدار فروش محصول در اختیار «انواع شیر پاستوریزه و استریل» با ۱،۰۹۶ تن بود. محصول بعدی نیز به نام «انواع دوغ» با ۱،۰۶۶ تن به ثبت رسید که با نرخ ۵ میلیون و ۳۲۴ هزارتومان در ازای هر تن شناسایی شد.

چهارشنبه 7 اردیبهشت 1401 اخبار بررسی اجمالی