شرکت کارگزاری ملل پویا

سقف درآمد‌های "غگلپا" جابه‌جا شد

سقف درآمد‌های "غگلپا" جابه‌جا شد

مجموع درآمد عملیاتی که شرکت شیر پاستوریزه پگاه گلپایگان در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به دی‌ماه سال جاری از فروش محصولات طی دوره یک‌ماهه شناسایی کرد مبلغی معادل ۱،۰۷۱ میلیارد ریال بود و درآمد تجمیعی این شرکت لبنی از فروش محصولات طی ۱۰ ماه گذشته ۷،۱۷۰ میلیارد ریال به ثبت رسید.

در دهمین ماه سپری‌شده از سال مالی ۱۴۰۰ تمامی درآمد‌های به ثبت رسیده این شرکت لبنی از فروش محصولات در بازار داخلی بود و همچنین میزان سرمایه ثبت‌شده این شرکت لبنی بالغ‌بر ۱۶۹ میلیارد ریال اعلام شد.

بر اساس گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، درآمدی که شیر پاستوریزه پگاه گلپایگان در دی‌ماه توانسته از فروش محصولات لبنی خود شناسایی کند نسبت به ماه گذشته شاهد رشد ۵۱ درصدی بود و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز ۵۶ درصد افزایش درآمد را تجربه کرد، همچنین این شرکت لبنی طی ۱۰ ماه گذشته درآمدی ۷،۱۷۰ میلیارد ریالی را از خود بر جای گذاشت که رشد ۴۳ درصدی را به دنبال داشت.

بیشترین درآمدی که "غگلپا" در دی‌ماه از فروش محصولات ارائه کرد به فروش «انواع پنیر» با ۷۵۴ میلیارد ریال بود اختصاص یافت که نرخ فروش این محصول طی این دوره ماهانه بالغ‌بر ۵۰ میلیون و ۵۴۶ هزار تومان در ازای هر تن اعلام شد و این در صورتی است که نرخ فروش این محصول نسبت به ماه گذشته ۱۴ درصد کاهش نرخ داشت.

گران‌ترین محصول فروش رفته شیر پاستوریزه پگاه گلپایگان در دی‌ماه متعلق به محصول «کره» در انواع مختلف بود که نرخ فروش این محصول ۷۹ میلیون و ۶۵۷ هزارتومان در ازای هر تن بود و میزان درآمدی که از فروش این محصول شناسایی شد برابر با ۱۵ میلیارد ریال بود.

بر اساس این گزارش صورت گرفته، شیر پاستوریزه پگاه گلپایگان مقدار فروش ماهانه محصولات خود طی این دوره یک‌ماهه را برابر با ۴,۰۲۶ تن به ثبت رساند و طی ۱۰ ماه گذشته نیز این شرکت لبنی ۳۴,۱۰۰ تن از محصولات خود را به فروش رساند، پرفروش‌ترین محصولی که غگلپا طی دوره یک‌ماهه به فروش رساند مربوط به «انواع دوغ» با ۱،۲۱۹ تن بود.

نرخ فروش محصول «انواع دوغ» در دی‌ماه برابر با ۶ میلیون تومان در ازای هر تن بود که با کاهش نرخ همراه بود، درآمدی که از فروش این محصول شناسایی شد ۷۳ میلیارد ریال بود.

مقدار تولید محصولات غگلپا در دی‌ماه برابر با ۲،۲۷۳ تن بود و بیشترین محصولی که طی این دوره به تولید رسید مربوط به انواع دوغ بود که ۱،۲۰۳ تن از این محصول به تولید شد، طی ۱۰ ماه سپری‌شده از سال مالی نیز مقدار تولید غگلپا ۳۴،۸۹۱ تن شناسایی شد.

دوشنبه 18 بهمن 1400 اخبار بررسی اجمالی