شرکت کارگزاری ملل پویا

بخشی از سهام سمگا روی میز فروش می‌رود

بخشی از سهام سمگا روی میز فروش می‌رود

مدیریت عملیات بازار فرابورس ایران از عرضه عمده سهام غیرمدیریتی شرکت گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی و گردشگری ایران خبر داد و بر این اساس قرار است که ۱.۴۴ درصد از سهام کل این شرکت به صورت یکجا به فروش برسد.

 به نقل از مدیریت ارتباطات فرابورس ایران، بخشی از سهام شرکت گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی و گردشگری ایران که در بازار اول فرابورس و با نماد «سمگا» معامله می‌شود، شنبه ۷ دی ۱۳۹۸ روی میز فروش بلوکی قرار گرفته و طی این عرضه عمده بالغ بر ۴۳ میلیون سهم «سمگا» در معرض خریداران قرار خواهد گرفت.

قیمت پایه هر سهم معادل قیمت پایانی سهم سمگا روز قبل از عرضه به اضافه ۵ درصد است (به شرط آنکه از مبلغ ۷۶۹۰ ریال کمتر نشود).

همچنین وجه سپرده حضور در این رقابت معادل ۱۰ درصد از قیمت کل بوده و با توجه به کف قیمت درنظر گرفته شده برای سهم در روز معامله، حداقل مبلغ مورد نیاز حدود ۳۳ میلیارد ریال خواهد بود.

این عرضه یکجای سهام غیرمدیریتی «سمگا۴» توسط کارگزاری آگاه انجام خواهد شد و شرایط پرداخت ثمن معامله مطابق رویه جاری تسویه و پایاپای (t+۲) خواهد بود.

 شرکت گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی و گردشگری ایران در صنعت هتل و رستوران قرار دارد و عرضه عمومی نماد «سمگا» در مرداد ۱۳۹۰ انجام گرفته است.

یکشنبه 1 دی 1398 اخبار