شرکت کارگزاری ملل پویا

دادوستد بیش از ۳ میلیون گواهی سپرده کالا

دادوستد بیش از ۳ میلیون گواهی سپرده کالا

به گزارش بورس نیوز، در معاملات روز بازار مالی بورس کالا، ۳ میلیون گواهی سپرده کالایی و ۳۷ میلیون واحد صندوق کالایی دست به دست شد. در این روز بیشترین حجم معاملات بازار گواهی سپرده کالایی برای گروه سیمان بود.

به گزارش کالاخبر، در دادوستد‌های امروز بازار گواهی سپرده کالایی، ۳ میلیون و ۲۴۶ هزار و ۵۸۳ گواهی سپرده کالایی به ارزش یک هزار و ۵۲۵ میلیارد و ۱۶ میلیون ریال دست به دست شد.

در معاملات امروز که با ۷ دارایی پی گرفته شد، بیشترین حجم معاملات برای گروه سیمان به میزان ۲ میلیون و ۴۷۹ هزار گواهی سپرده کالایی بود.

همچنین در این روز در بازار گواهی سپرده کالایی یک هزار و ۸۰۰ دفعه معامله صورت گرفت

در این روز (به جز معاملات شمش طلا) در سمت حقیقی‌ها، ۵۲۷ خریدار و ۱۸۴ فروشنده و در سمت حقوقی‌ها، ۶۲ خریدار و ۶۶ فروشنده در بازار حاضر بودند.

در دادوستد‌های امروز بخش صندوق‌های کالایی، ۳۷ میلیون و ۳۹۵ هزار و ۹۱ گواهی سپرده کالایی به ارزش ۹۸۵ میلیارد و ۳۲۹ میلیون ریال دست به دست شد. در این روز ۱۰ هزار و ۲۳۱ دفعه معامله صورت گرفت.

در دادوستد‌های امروز در بخش صندوق‌ها، در سمت حقیقی‌ها، ۴ هزار و ۲۱۷ خریدار و یک هزار و ۷۱۲ فروشنده و در سمت حقوقی‌ها، ۳۴ خریدار و ۹ فروشنده در بازار حاضر بودند.

بیشترین حجم معاملات در بازار صندوق‌های کالایی برای صندوق س. پشتوانه سکه طلا کهربا (کهربا) به میزان ۸ میلیون و ۸۱ هزار و ۶۶۸ واحد صندوق کالایی به ارزش ۲۰۳ میلیارد ریال بود.

سه شنبه 21 آذر 1402 بررسی اجمالی