شرکت کارگزاری ملل پویا

نزول پلکانی درآمدهای "شلرد"

نزول پلکانی درآمدهای "شلرد"

کود شیمیایی اوره لردگان در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به مهرماه سال ۱۴۰۲ مجموع درآمد‌های عملیاتی خود را که از فروش محصولات در دوره یک‌ماهه شناسایی کرد، برابر با ۵۲۰ میلیارد تومان به ثبت رساند و در ۷ ماه گذشته نیز درآمد‌های تجمیعی این شرکت به ۵ هزار میلیارد تومان رسید.

درآمدی که "شلرد" در مهرماه از فروش محصولات به دست آورد مربوط به بازار داخلی و صادراتی بود و عمده‌ترین درآمدی که این شرکت در این دوره ماهانه به ثبت رساند متعلق به بازار خارج از کشور بود.

میزان درآمدی که کود شیمیایی اوره لردگان در مهرماه از فروش محصولات شناسایی کرد نسبت به ماه گذشته ۳۱ درصد کاهش پیدا کرد، درآمدی که این دوره ماهانه توسط شلرد به ثبت رسید نسبت به میانگین درآمدزایی ۶ ماه گذشته ۳۱ درصد ریزش داشت.

یشترین درآمدی که کود شیمیایی اوره لردگان در مهرماه از فروش محصولات کسب کرد متعلق به محصول «اوره گرانول» با مبلغ ۳۷۹ میلیارد تومان بود که نسبت به شهریورماه با کاهش ۳۹ درصدی همراه بود و نرخ فروش این محصول با رشد ۳۵ درصدی نسبت به ماه گذشته به ۱۲ میلیون تومان در ازای تن رسید.

کود شیمیایی اوره لردگان در مهرماه سال جاری ۵۲ هزار و ۵۴۱ تن از محصولات خود را در بازار داخل و خارج از کشور توانست به فروش برساند، "شلرد" در ۷ ماه گذشته به میانگین فروش ۶۸ هزار و ۵۱۱ تن رسید، مقدار فروش ماهانه "شلرد" نسبت به شهریورماه ۲۹ درصد کاهش پیدا کرد.

چهارشنبه 24 آبان 1402 بازار و محصولات پتروشیمی