شرکت کارگزاری ملل پویا

یکه‌تازی‌های "آریا" ادامه دارد!

یکه‌تازی‌های "آریا" ادامه دارد!

شرکت پلیمر آریا ساسول با سرمایه ثبت شده یک هزار و ۳۷۵ میلیاردتومانی و ارزش بازار ۱۱۰ هزار و ۷۷۰ میلیاردتومانی، در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به شهریورماه سال جاری نشان داد که همچنان توانسته است روند صعودی خود را حفظ کند و درآمد جذابی را کسب نماید.

میزان درآمدی که شرکت پلیمر آریا ساسول در ششمین ماه از سال جاری به سهام‌داران خود اعلام کرد مربوط به فروش محصولات تولیدی خود در بازار داخلی و خارجی بود، این شرکت پلیمری از فروش محصولات خود به درآمد ۲ هزار و ۸۵۰ میلیاردتومانی دست پیدا کرد. این شرکت در مقایسه با ماه گذشته ۲۳ درصد افزایش و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته با افزایش ۲۴ درصدی همراه بود، همچنین "آریا" میزان درآمد تجمیعی که در این دوره ۶ ماهه از خود بر جای گذاشت با رشد ۱۱ درصدی نسبت به سال گذشته روبه‌رو بود.

بیشترین درآمدزایی که شرکت پلیمر آریا ساسول از فروش محصولات خود در این دوره ماهانه شناسایی کرد مربوط به «پلی‌اتیلن سبک صادراتی» با ۶۶۵ میلیارد تومان بود درآمدی که "آریا" از فروش این محصول در شهریورماه به دست آورد برابر با ۲۳ درصد از درآمد ماهانه بود. نرخ فروش این محصول در شهریورماه برابر با ۳۵ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان در ازای هر تن به ثبت رسید.

دوشنبه 10 مهر 1402 بررسی اجمالی