شرکت کارگزاری ملل پویا

تحقق درآمد ۳ هزار و ۶۱۹ میلیاردتومانی"جم"

تحقق درآمد ۳ هزار و ۶۱۹ میلیاردتومانی"جم"

شرکت پتروشیمی جم با سرمایه ثبت شده یک هزار و ۸۰۰ میلیاردتومانی و ارزش بازار ۸۲ هزار و ۱۵۲ میلیاردتومانی، در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به مردادماه سال جاری نشان داد که به ثبات درآمدی رسیده است و روند صعودی این شرکت ادامه‌دار خواهد بود.

میزان درآمدی که شرکت پتروشیمی جم در پنجمین ماه از سال جاری به سهام‌داران خود اعلام کرد مربوط به فروش محصولات تولیدی خود در بازار داخلی و خارجی بود، این شرکت پتروشیمی از فروش محصولات خود، به درآمد ۳ هزار و ۶۱۹ میلیاردتومانی دست پیدا کرد. این شرکت در مقایسه با ماه گذشته با افزایش ۲ درصدی و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته با افزایش ۱۱ درصدی همراه بود، همچنین این پتروشیمی میزان درآمد تجمیعی که در این دوره ۵ ماهه از خود بر جای گذاشت با رشد ۱۳ درصدی نسبت به سال گذشته روبه‌رو بود.

بیشترین درآمدزایی که شرکت پتروشیمی جم از فروش محصولات خود در این دوره ماهانه شناسایی کرد مربوط به «پلی‌اتیلن سنگین صادراتی» با ۸۳۸ میلیارد تومان بود؛ درآمدی که "جم" از فروش این محصول در مردادماه به دست آورد برابر با ۲۳ درصد از درآمد ماهانه بود. پس از «پلی‌اتیلن سنگین صادراتی»، پرفروش‌ترین محصول این شرکت «پلی‌اتیلن سبک صادراتی» بود که ۶۴۷ میلیارد تومان کسب درآمد داشته است. همچنین شرکت پتروشیمی جم در ماه جاری از «بنزین پیرولیز، بوتادین، بوتن ۱، سایر، پروپیلن، اتیلن، نفت کوره» هم کسب درآمد کرد.

چهارشنبه 29 شهریور 1402 بازار و محصولات پتروشیمی