شرکت کارگزاری ملل پویا

"شغدیر" خوب می‌فروشد!

"شغدیر" خوب می‌فروشد!

شرکت پتروشیمی غدیر با سرمایه ثبت شده ۱۳۰ میلیاردتومانی و ارزش بازار ۸ هزار و ۸۳۸ میلیاردتومانی، در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به مردادماه سال جاری نشان داد که در ادامه روند روبه‌رشد خود، توانست به روند صعودی خود ادامه دهد.

میزان درآمدی که شرکت پتروشیمی غدیر در پنجمین ماه از سال جاری به سهام‌داران خود اعلام کرد مربوط به فروش محصولات تولیدی خود در بازار داخلی بود، این شرکت پتروشیمی از فروش محصولات خود به درآمد ۴۰۰ میلیاردتومانی دست پیدا کرد. این شرکت در مقایسه با ماه گذشته با افزایش ۴۹ درصدی و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته با افزایش ۱۱۴ درصدی همراه بود، همچنین این پتروشیمی میزان درآمد تجمیعی که در این دوره ۵ ماهه از خود بر جای گذاشت با رشد ۸ درصدی نسبت به سال گذشته روبه‌رو بود.

" شغدیر" در مردادماه ۱۲ هزار و ۲۱۳ تن محصول تولید کرد که موفق به فروش ۱۲ هزار و ۲۰۲ تن از محصولات تولیدی خود شد. مقدار فروش این شرکت نسبت به ماه گذشته ۴۶ درصد افزایش پیدا کرد.

پتروشیمی غدیر در مردادماه از فروش محصول «PVC» در داخل کشور، درآمد کسب کرد که حدوداً ۳۹۳ میلیارد تومان درآمدزایی را برای شرکت به همراه داشت که ۹۹ درصد از درآمد ماهانه را به خود اختصاص داد، هر تن «PVC» داخلی در مردادماه برابر با ۳۲ میلیون و ۹۷۳ هزار تومان مورد معامله قرار گرفت. دیگر محصولی که پتروشیمی غدیر در مردادماه به فروش رساند محصول «VCM» بود که یک درصد از درآمد ماهانه را در اختیار داشت.