شرکت کارگزاری ملل پویا

سیر صعودی تولید و فروش سنگ‌آهن

سیر صعودی تولید و فروش سنگ‌آهن

شرکت سنگ‌آهن گهر زمین در پنجمین ماه سپری‌شده از سال جاری (منتهی به آذرماه ۱۴۰۲) مقدار فروش محصولات خود را یک میلیون و ۷۳۶ هزار و ۱۰۳ تن در سامانه کدال به ثبت رساند، مقدار فروش تجمیعی شرکت سنگ‌آهن گهر زمین تا پایان مردادماه سال جاری برابر با ۷ میلیون و ۶۲۴ هزار و ۱۲۳ تن بود، "کگهر" از فروش محصولات در این بازه زمانی ۲۴ هزار و ۸۹۱ میلیارد تومان درآمدزایی را به همراه داشته است.

میزان فروش و درآمدی که شرکت سنگ‌آهن گهر زمین در پنجمین ماه از سال ۱۴۰۲ به سهام‌داران خود اعلام کرد، مربوط به فروش محصولات تولیدی خود در بازار داخلی بود. مقدار فروش ماهانه "کگهر" در مردادماه سال جاری برابر با یک میلیون و ۷۳۶ هزار و ۱۰۳ تن بود که نسبت به ماه گذشته ۱۲ درصد رشد را تجربه کرد و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته، حدود ۶۶ درصد زیاد شد.

شرکت سنگ‌آهن گهر زمین در مردادماه سال ۱۴۰۲ از فروش محصولاتی همچون گندله در بورس کالا، سنگ‌آهن دانه‌بندی‌شده و کلوخه سنگ‌آهن درآمد کسب کرد؛ "کگهر" در این دوره ماهانه مقدار تولید محصولات خود را ۳ میلیون و ۵۰۸ هزار و ۲۸۴ تن در کارنامه مالی به ثبت رساند و در ۸ ماه گذشته تز ابتدای سال جاری نیز توانست بالغ‌بر ۶ میلیون و ۱۲۴ هزار تن محصول تولید کند.

شنبه 1 مهر 1402 اخبار