شرکت کارگزاری ملل پویا

تداوم روند صعودی "کگهر"

تداوم روند صعودی "کگهر"

شرکت سنگ‌آهن گهر زمین با سرمایه ثبت شده ۲ هزار و ۵۰۰ میلیاردتومانی و ارزش بازار ۱۲۴ هزار میلیاردتومانی، در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به مردادماه سال جاری نشان داد که روند صعودی ادامه دارد.

میزان درآمدی که شرکت سنگ‌آهن گهر زمین در پنجمین ماه از سال جاری به سهام‌داران خود اعلام کرد مربوط به فروش محصولات تولیدی خود در بازار داخلی بود؛ البته شایان‌ذکر است که "کگهر" بخش عمده‌ای از محصولات خود را در بورس کالا بفروش رساند. این شرکت معدنی از فروش محصولات خود به درآمد ۴ هزار و ۷۵۷ میلیاردتومانی دست پیدا کرد. این شرکت در مقایسه با ماه گذشته با افزایش ۸ درصدی و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته با افزایش ۸۰ درصدی همراه بود، همچنین "کگهر" میزان درآمد تجمیعی که در این دوره ۵ ماهه از خود بر جای گذاشت با رشد ۴۴ درصدی نسبت به سال گذشته روبه‌رو بود.

بر اساس گزارش فعالیت ماهانه‌ای که "کگهر" در مردادماه از خود منتشر کرد بیانگر آن بود که بیشترین تقاضای مشتریان برای «گندله» در بورس کالا بوده است که از فروش آن محصول به درآمدزایی ۳ هزار و ۲۶۰ میلیاردتومانی دست‌یافت و همچنین میزان درآمدی که در این دوره از فروش «گندله» در بورس کالا کسب کرد ۶۸ درصد از درآمد ماهانه را تشکیل می‌دهد. "کگهر" نرخ فروش این محصول را برابر با ۴ میلیون و ۴۳۵ هزار تومان اعلام کرد و همچنین این نرخ کاهش اندکی را به دنبال داشت. محصول دیگری که توسط شرکت سنگ‌آهن گهر زمین به فروش رسید عبارت است از «سنگ‌آهن دانه‌بندی‌شده» که ۱۵ درصد از درآمد مردادماه را به خود اختصاص داد.

سه شنبه 28 شهریور 1402 بررسی اجمالی