شرکت کارگزاری ملل پویا

"فخاس" و ثبت یک رکورد!

"فخاس" و ثبت یک رکورد!

شرکت مجتمع فولاد خراسان با سرمایه ثبت شده ۲ هزار و ۳۰۰ میلیاردتومانی و ارزش بازار ۲۷ هزار و ۲۱۰ میلیاردتومانی، در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به مردادماه سال جاری نشان داد که به بالاترین میزان درآمدی خود از سال ۹۹ رسیده است و رکورد جدید و چشمگیری از خود بر جای گذاشته است.

میزان درآمدی که شرکت فولاد خراسان در پنجمین ماه از سال جاری به سهام‌داران خود اعلام کرد مربوط به فروش محصولات تولیدی خود در بازار داخلی و خارجی بود، این شرکت فولادی از فروش محصولات خود به درآمد یک هزار و ۹۸۰ میلیاردتومانی رسید. این شرکت در مقایسه با ماه گذشته با افزایش ۱۵ درصدی و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته با افزایش ۹۴ درصدی همراه بود، همچنین "فخاس" میزان درآمد تجمیعی که در این دوره ۵ ماهه از خود بر جای گذاشت با رشد ۳۰ درصدی نسبت به سال گذشته روبه‌رو بود.

"فخاس" در مردادماه ۱۳۰ هزار و ۷۳۹ تن محصول تولید کرد که موفق به فروش ۹۲ هزار و ۶۶۷ تن از محصولات تولیدی خود شد. مقدار فروش این شرکت نسبت به ماه گذشته با ۱۳ درصد رشد همراه شد.

عنوان پرفروش‌ترین محصول مجتمع فولاد خراسان را در مردادماه محصول «محصولات سبک ساختمانی» با یک هزار و ۲۴۷ میلیارد تومان یدک می‌کشد، میزان درآمدی که از فروش این محصول در پنجمین ماه از سال جاری به ثبت رسید ۶۳ درصد از درآمد ماهانه را به خود اختصاص داد، نرخ فروش این محصول با کاهش قیمت، به مبلغ ۲۳ میلیون تومان درازای هر تن رسید.

سه شنبه 21 شهریور 1402 محصولات فلزی