شرکت کارگزاری ملل پویا

فروش ۲۱۳ هزار تن محصول در مردادماه

فروش ۲۱۳ هزار تن محصول در مردادماه

شرکت ذوب‌آهن اصفهان در پنجمین ماه سپری‌شده از سال جاری (منتهی به اسفندماه ۱۴۰۲) مقدار فروش محصولات خود را ۲۱۳ هزار و ۷۵۱ تن در سامانه کدال به ثبت رساند، مقدار فروش تجمیعی شرکت ذوب‌آهن تا پایان مردادماه سال جاری برابر با یک میلیون و ۶۵ هزار و ۲۳۳ تن بود، "ذوب" از فروش محصولات در این بازه زمانی ۲۴ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان درآمدزایی را به همراه داشت.

میزان فروش و درآمدی که شرکت ذوب‌آهن اصفهان در پنجمین ماه از سال ۱۴۰۲ به سهام‌داران خود اعلام کرد، مربوط به فروش محصولات تولیدی خود در بازار داخلی و صادراتی بود. مقدار فروش ماهانه "ذوب" در مردادماه سال جاری برابر با ۲۱۳ هزار و ۷۵۱ تن بود که نسبت به ماه گذشته ۱۵ درصد رشد را تجربه کرد و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته، حدود ۴ درصد زیاد شد.

شرکت ذوب‌آهن اصفهان در مردادماه سال ۱۴۰۲ از فروش محصولاتی همچون میل‌گرد، تیرآهن، شمش چدن، ریل، کلاف، فراورده‌های جانبی، شمش کالایی و سایر در بازار داخل و خارج درآمد کسب کرد؛ "ذوب" در این دوره ماهانه مقدار تولید محصولات خود را ۲۱۶ هزار و ۸۰۲ تن در کارنامه مالی به ثبت رساند و در ۵ ماه گذشته نیز توانست بالغ‌بر یک میلیون و ۱۸۷ هزار و ۹۰۱ تن محصول تولید کند.

دوشنبه 20 شهریور 1402 محصولات فلزی