شرکت کارگزاری ملل پویا

کسب درآمدی جذاب توسط "فملی"

کسب درآمدی جذاب توسط "فملی"

شرکت ملی صنایع مس با سرمایه ثبت شده ۴۰ هزار میلیاردتومانی و ارزش بازار ۴۵۰ هزار و ۶۰۰ میلیاردتومانی، در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به مردادماه سال جاری نشان داد که توانسته است در روند صعودی خوبی قرار بگیرد و هر ماه بتواند درآمد جذابی را به ثبت برساند.

میزان درآمدی که شرکت ملی صنایع مس در پنجمین ماه از سال جاری به سهام‌داران خود اعلام کرد مربوط به فروش محصولات تولیدی خود در بازار داخلی و خارجی بود، "فملی" از فروش محصولات خود به درآمد ۱۲ هزار و ۶۵۰ میلیاردتومانی دست پیدا کرد. این شرکت در مقایسه با ماه گذشته با افزایش ۲۱ درصدی و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته با افزایش ۱۷۱ درصدی همراه بود، همچنین "فملی" میزان درآمد تجمیعی که در این دوره ۵ ماهه از خود بر جای گذاشت با رشد ۴۳ درصدی نسبت به سال گذشته روبه‌رو بود.

"فملی" در مردادماه ۴ میلیون ۳۸۱ هزار تن محصول تولید کرد که موفق به فروش ۱۰۳ هزار تن از محصولات تولیدی خود شد. مقدار فروش این شرکت نسبت به ماه گذشته با ۲ درصد افزایش روبه‌رو شد.

عنوان پرفروش‌ترین محصول ملی صنایع مس را در مردادماه محصول «کاتد» با ۶ هزار و ۳۸۴ میلیارد تومان یدک می‌کشد، میزان درآمدی که از فروش این محصول در پنجمین ماه از سال جاری به ثبت رسید تشکیل‌دهندة ۵۱ درصد از درآمد ماهانه به خود بوده، نرخ فروش این محصول با کاهش قیمت، به مبلغ ۳۷۲ میلیون تومان درازای هر تن رسید.

دوشنبه 20 شهریور 1402 محصولات فلزی