شرکت کارگزاری ملل پویا

عملکرد "آریا" چگونه بود؟

عملکرد "آریا" چگونه بود؟

شرکت پلیمر آریا ساسول با سرمایه ثبت شده یک هزار و ۳۷۵ میلیاردتومانی و ارزش بازار ۱۰۹ هزار و ۷۴۰ میلیاردتومانی، در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به مردادماه سال جاری نشان داد که همچنان توانسته است عملکرد قابل‌قبولی از خود به نمایش بگذارد.

میزان درآمدی که شرکت پلیمر آریا ساسول در پنجمین ماه از سال جاری به سهام‌داران خود اعلام کرد مربوط به فروش محصولات تولیدی خود در بازار داخلی و خارجی بود، این شرکت پلیمری از فروش محصولات خود به درآمد ۲ هزار و ۳۰۸ میلیاردتومانی دست پیدا کرد. این شرکت در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته با افزایش ۷ درصدی همراه بود، همچنین "آریا" میزان درآمد تجمیعی که در این دوره ۵ ماهه از خود بر جای گذاشت با رشد ۹ درصدی نسبت به سال گذشته روبه‌رو بود.

بیشترین درآمدزایی که شرکت پلیمر آریا ساسول از فروش محصولات خود در این دوره ماهانه شناسایی کرد مربوط به «پلی‌اتیلن متوسط و سنگین (خارجی)» با ۵۴۸ میلیارد تومان بود درآمدی که "آریا" از فروش این محصول در مردادماه به دست آورد برابر با ۲۴ درصد از درآمد ماهانه بود. نرخ فروش این محصول در مردادماه برابر با ۳۴ میلیون و ۴۴۳ هزار تومان در ازای هر تن به ثبت رسید.

یکشنبه 12 شهریور 1402 بررسی اجمالی