شرکت کارگزاری ملل پویا

تدام رشد شرکت معدنی صنعتی گل گهر

تدام رشد شرکت معدنی صنعتی گل گهر

شرکت معدنی صنعتی گل گهر با سرمایه ثبت شده ۲۸ هزار میلیارد تومانی و ارزش بازار ۲۰۶ هزار میلیارد تومانی، در پنجمین گزارش عملکرد ماهانه خود از تحقق درآمد ۵.۶۲۰ میلیارد تومانی خبر داد.

میزان درآمدی که شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر در پنجمین ماه از سال جاری به سهام‌داران خود اعلام کرده است به نسبت ماه گذشته رشد ۱۵ درصدی و همچنین به نسبت دوره مشابه سال گذشته، رشد ۱۰۰ درصدی داشته است. درآمد تجمیعی "کگل" نیز در مقایسه با دوره مالی گذشته رشد ۹۰ درصدی داشته است. رشد پیوسته شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر نشان از آن داشته که نه تنها توانسته این روند رو به رشد را حفظ نماید بلکه با رکورد‌های خود در فروش به نسبت سال‌های قبل جایگاه خود در بازار را ارتقاء دهد.

با توجه به سبد درآمدی شرکت معدنی و صنعتی گل گهر در میابیم که به طور متوسط حدود ۱۵ درصد از حجم درآمدی این شرکت را، صادرات آن شامل می‌شود. در این بین شایان ذکر است که با توجه به گزارش عملکرد ماهانه "کگل" در دوماهه اخیر، درمیابیم که درآمد حاصل از سود سرمایه گذاری‌ها در دوماه تیر و مرداد ماه ۷۰۰ میلیارد تومانی برای این شرکت به ارمغان آورده است.

تولیدات حاصل از این معدن شامل گندله سنگ آهن، کنسانتره سنگ آهن، سنگ دانه بندی شده میباشد؛ میتوان گفت گندله اساسی‌ترین محصول آن بوده به طوری که در حوزه صادرات تنها گندله محصول صادراتی شرکت معدنی و صنعتی گل گهر می‌باشد و هم چنین در فروش داخلی نیز اصلی‌ترین منبع درآمدی را شامل می‌شود.

شنبه 11 شهریور 1402 بررسی اجمالی