شرکت کارگزاری ملل پویا

رشد ۲۳۰ درصدی صادرات "فصبا"

رشد ۲۳۰ درصدی صادرات "فصبا"

شرکت صبا فولاد خلیج فارس با سرمایه ثبت شده ۵۵۰ میلیارد تومانی در آخرین گزارش فعالیت ماهانه خود، درآمد ۱.۵۰۰ میلیارد تومانی را حاصل کرده است که به نسبت خرداد ماه سال جاری ۴۰ میلیارد تومان افزایش را در پی داشته است. همچنین بر اساس این گزارش، درآمد تجمعی"فصبا" رشد ۴۰ درصدی به نسبت دوره منتهی به سال ۱۴۰۱ حاصل کرده است.

میزان درآمدی که شرکت صبا فولاد خلیج فارس در چهارمین ماه سال جاری حاصل کرده، به نسبت تیرماه سال گذشته با رشد ۱۰۰۰ میلیاردی همراه بوده است. این نسبت در مقایسه نسبت درآمد خردادماه سال جاری و سال ۱۴۰۱ نیز بیش از ۷۰۰ میلیارد تومان بوده است.

در گزارش عملکرد ماهانه شرکت صبا فولاد خلیج فارس که در تیرماه سال جاری به سهام‌داران خود اعلام کرده است؛ میزان فروش داخلی به نسبت صادرات آن بیشتر بوده است که نسبت درآمد حاصله در نمودار زیر ترسیم شده است. میزان درآمد حاصل از صادرات بریکت آهن اسفنجی که اساسی‌ترین محصول تولیدی این شرکت است؛ نسبت به خرداد ماه رشد ۲۳۰ درصدی داشته است و در زمینه صادرات نیز رشد ۲۴۴ میلیارد تومانی را این شرکت حاصل کرده است. به طور میانگین ۲۰ درصد از کیک درآمدی این شرکت ،درآمد حاصل از صادرات است.

شنبه 28 مرداد 1402 محصولات فلزی