شرکت کارگزاری ملل پویا

افزایش سرمایه‌گذاری‌های "ومعادن"

افزایش سرمایه‌گذاری‌های "ومعادن"

شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات با سرمایه ثبت شده ۱۹ هزار و ۲۴۲ میلیاردتومانی و ارزش بازار ۹۴ هزار و ۲۹۰ میلیاردتومانی، گزارش فعالیت ماهانه منتهی به تیرماه سال جاری خود را در سامانه کدال منتشر کرد؛ سرمایه‌گذاری انجام‌شده از سوی سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات در تیرماه مربوط به شرکت‌های فعال در بازار سرمایه و شرکت‌های خارج از بورس بود.

مجموع بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری "ومعادن" در این دوره ماهانه برابر با ۲۵ هزار و ۳۲۰ میلیارد تومان بوده است؛ شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات بیشترین سرمایه‌گذاری خود را در شرکت‌هایی انجام داد که در بازار سرمایه حضور داشتند. میزان سرمایه‌گذاری "ومعادن" در شرکت‌های خارج از بورس برابر با ۹ هزار و ۳۱۲ و شرکت‌های پذیرفته شده در بورس ۱۶ هزار میلیارد تومان بود. عمده سرمایه‌گذاری "ومعادن" در تیرماه مربوط به بخش‌های استخراج کانه‌های فلزی و فلزات اساسی بوده است.

سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به تیرماه سال ۱۴۰۲ (سال مالی منتهی به اسفندماه ۱۴۰۲) در صورت‌وضعیت پرتفوی شرکت‌های «بورسی» ارزش بازار سرمایه‌گذاری‌های خود را بالغ‌بر ۱۵۴ هزار و ۷۵۴ میلیارد تومان به ثبت رساند که نسبت به بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری‌ها رشد ۸۶۷ درصدی را به همراه داشت، لازم به ذکر است که ارزش بازار پرتفوی بورسی "ومعادن" در این دوره یک‌ماهه از مبلغ ۱۶۸ هزار و ۸۶۰ میلیارد تومان به مبلغ ۱۵۴ هزار ۷۵۴ میلیارد تومان رسید که نسبت به ارزش بازار ماه گذشته ۸ درصد کاهش را به دنبال داشت. اما نسبت به دوره مشابه سال گذشته نیز ۳ درصد رشد را به خود دید.

دوشنبه 16 مرداد 1402 محصولات فلزی