شرکت کارگزاری ملل پویا

فملی ۲۱ درصد رشد کرد

فملی ۲۱ درصد رشد کرد

شرکت ملی صنایع مس با سرمایه ثبت شده ۴۰ هزار میلیاردتومانی و ارزش بازار ۴۰۵ هزار میلیاردتومانی، در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به تیرماه سال جاری نشان داد که توانسته است روند روبه‌رشد خود را حفظ کند و به بالاترین میزان درآمدی پس از اسفندماه سال گذشته برسد.

میزان درآمدی که شرکت ملی صنایع مس در چهارمین ماه از سال جاری به سهام‌داران خود اعلام کرد مربوط به فروش محصولات تولیدی خود در بازار داخلی و خارجی بود، "فملی" از فروش محصولات خود به درآمد ۱۰ هزار و ۸۸۶ میلیاردتومانی دست پیدا کرد. این شرکت در مقایسه با ماه گذشته با افزایش ۲۱ درصدی و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته با افزایش ۷۹ درصدی همراه بود، همچنین "فملی" میزان درآمد تجمیعی که در این دوره ۴ماهه از خود بر جای گذاشت با رشد ۲۱ درصدی نسبت به سال گذشته روبه‌رو بود.

"فملی" در خردادماه ۳ میلیون ۸۴۴ هزار تن محصول تولید کرد که موفق به فروش ۱۰۱ هزار تن از محصولات تولیدی خود شد. مقدار فروش این شرکت نسبت به ماه گذشته با کمی کاهش روبه‌رو شد.

عنوان پرفروش‌ترین محصول ملی صنایع مس را در تیرماه محصول «کاتد» با ۶ هزار و ۷۱۹ میلیارد تومان یدک می‌کشد، میزان درآمدی که از فروش این محصول در چهارمین ماه از سال جاری به ثبت رسید تشکیل‌دهندة ۷۹ درصد از درآمد ماهانه به خود بوده، نرخ فروش این محصول با افزایش قیمت، به مبلغ ۳۷۷ میلیون تومان درازای هر تن رسید.

شنبه 14 مرداد 1402 محصولات فلزی