شرکت کارگزاری ملل پویا

ثبت رکورد در سیمان تهران

ثبت رکورد در سیمان تهران

شرکت سیمان تهران با سرمایه ثبت شده ۱۷۵ میلیاردتومانی و ارزش بازار ۱۱ هزار و ۳۷۵ میلیاردتومانی، در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به خردادماه سال جاری که در سامانه کدال منتشر کرد، توانست رکورد جدیدی ثبت کند.

شرکت سیمان تهران میزان درآمدی که در سومین ماه سال جاری از خود بر جای گذاشت ۲۷۰ میلیارد تومان بوده است. میزان درآمدی که این شرکت در خردادماه از فروش محصولات خود در بازار داخل کشور شناسایی کرد ۸ درصد رشد را نسبت به ماه گذشته و ۵۸ درصد رشد را نسبت به دوره مشابه سال گذشته نشان می‌دهد، از ابتدای سال مالی تاکنون نیز میزان درآمد تجمیعی این شرکت سیمانی در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۶۱ درصد افزایش را در کارنامه خود به ثبت رساند.

شرکت سیمان تهران در خردادماه ۲ گروه از محصولات «سیمان پاکتی و سیمان فله» را به فروش رساند، درآمدزاترین محصول آن در خردادماه سال جاری مربوط به «سیمان فله» با ۱۴۵ میلیارد تومان بود، نرخ فروش محصول «سیمان فله» در بازار داخل کشور ۸۹۴ هزار تومان در ازای هر تن به ثبت رسید. پس از آن «سیمان پاکتی» با ۴۶ درصد از تفکیک درآمدی و نرخ فروش ۹۸۱ هزار تومان در ازای هر تن در رده بعدی ایستاد.

دوشنبه 19 تیر 1402 بررسی اجمالی