شرکت کارگزاری ملل پویا

چه خبر از فولاد هرمزگان جنوب؟

چه خبر از فولاد هرمزگان جنوب؟

شرکت فولاد هرمزگان جنوب با سرمایه ثبت شده ۴ هزار و ۹۰۰ میلیاردتومانی و ارزش بازار ۳۹ هزار و ۴۹۰ میلیاردتومانی، در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به خردادماه سال جاری نشان داد که روند صعودی نیز همچنان ادامه دار بوده است.

میزان درآمدی که شرکت فولاد هرمزگان جنوب در سومین ماه از سال جاری به سهام‌داران خود اعلام کرد مربوط به فروش محصولات تولیدی خود در بازار داخلی و خارجی بود، این شرکت فولادی از فروش محصولات خود به درآمد ۳ هزار و ۳۵۳ میلیاردتومانی دست پیدا کرد. این شرکت در مقایسه با ماه گذشته با افزایش ۱۰ درصدی و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته با افزایش ۹۲ درصدی همراه بود، همچنین "هرمز" میزان درآمد تجمیعی که در این دوره ۳ ماهه از خود بر جای گذاشت با رشد ۷۹ درصدی نسبت به سال گذشته روبه‌رو بود.

"هرمز" در خردادماه ۳۰۴ هزار و ۷۲۰ تن محصول تولید کرد که موفق به فروش ۱۶۵ هزار و ۴۳۳ تن از محصولات تولیدی خود شد. مقدار فروش این شرکت نسبت به ماه گذشته با ۲ درصد رشد همراه شد.

عنوان پرفروش‌ترین محصول فولاد هرمزگان جنوب را در خردادماه محصول «اسلب (بازار خارجی)» با یک هزار و ۷۱۷ میلیارد تومان یدک می‌کشد، میزان درآمدی که از فروش این محصول در دومین ماه از سال جاری به ثبت رسید ۵۳ درصد از درآمد ماهانه را به خود اختصاص داد، نرخ فروش این محصول با افزایش قیمت، به مبلغ ۲۰ میلیون تومان درازای هر تن رسید.

یکشنبه 11 تیر 1402 محصولات فلزی