شرکت کارگزاری ملل پویا

شرکت سنگ‌آهن گهر زمین

شرکت سنگ‌آهن گهر زمین

شرکت سنگ‌آهن گهر زمین در دومین ماه سپری‌شده از سال جاری (منتهی به آذرماه ۱۴۰۲) مقدار فروش محصولات خود را یک میلیون و ۱۵ هزار و ۴۱۸ تن در سامانه کدال به ثبت رساند، مقدار فروش تجمیعی شرکت سنگ‌آهن گهر زمین تا پایان اردیبهشت‌ماه سال جاری برابر با ۲ میلیون و ۸۵۵ هزار و ۳۷۱ تن بود، "کگهر" از فروش محصولات در این بازه زمانی ۱۰ هزار و ۶۶۰ میلیارد تومان درآمدزایی را به همراه داشت.

میزان فروش و درآمدی که شرکت سنگ‌آهن گهر زمین در دومین ماه از سال ۱۴۰۲ به سهام‌داران خود اعلام کرد، مربوط به فروش محصولات تولیدی خود در بازار داخلی بود. مقدار فروش ماهانه "کگهر" در اردیبهشت‌ماه سال جاری برابر با یک میلیون و ۱۵ هزار و ۴۱۸ تن بود که نسبت به ماه گذشته ۱۹۸ درصد رشد را تجربه کرد و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته، حدود ۳۶ درصد کم شد.

شرکت سنگ‌آهن گهر زمین در اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۲ از فروش محصولاتی همچون «گندله و کنسانتره» در بورس کالا درآمد کسب کرد؛ "کگهر" در این دوره ماهانه مقدار تولید محصولات خود را ۳ میلیون و ۳۱۱ هزار و ۴۲۵ تن در کارنامه مالی به ثبت رساند و در ۵ ماه گذشته نیز توانست بالغ‌بر ۱۴ میلیون و ۶۳ هزار تن محصول تولید کند.

شنبه 27 خرداد 1402 محصولات فلزی