شرکت کارگزاری ملل پویا

ثبت درآمد ۴ هزار و ۹۷۳ میلیاردتومانی

ثبت درآمد ۴ هزار و ۹۷۳ میلیاردتومانی

بورس‌نیوز: شرکت معدنی و صنعتی چادرملو با سرمایه ثبت شده ۱۹ هزار و ۲۵۰ میلیاردتومانی و ارزش بازار ۱۸۲ هزار و ۹۹۱ میلیاردتومانی، در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به اردیبهشت‌ماه سال جاری نشان داد که به روند صعودی خود ادامه داده است.

میزان درآمدی که شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در دومین ماه از سال جاری به سهام‌داران خود اعلام کرد مربوط به فروش محصولات تولیدی خود در بازار داخلی بود، این شرکت معدنی و صنعتی از فروش محصولات خود به درآمد ۴ هزار و ۹۷۳ میلیاردتومانی دست پیدا کرد. این شرکت در مقایسه با ماه گذشته با افزایش ۴۹ درصدی و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته با افزایش ۱۹ درصدی همراه بود، همچنین "کچاد" میزان درآمد تجمیعی که در این دوره ۲ماهه از خود بر جای گذاشت با رشد ۳ درصدی نسبت به سال گذشته روبه‌رو بود.

بر اساس گزارش فعالیت ماهانه‌ای که شرکت معدنی و صنعتی چادرملو از اردیبهشت‌ماه خود منتشر کرد بیانگر آن بود که بیشترین تقاضای مشتریان برای «فولاد» بود که از فروش این محصول، به درآمدزایی ۲ هزار و ۴۰۹ میلیاردتومانی دست‌یافت. "کچاد" نرخ فروش «فولاد» را در بازار داخل برابر با ۱۹ میلیون و ۴۷۴ هزار تومان به‌ازای هر تن اعلام کرد. دیگر محصولاتی که "کچاد" در اردیبهشت‌ماه به فروش رساند عبارت‌اند از «کنسانتره آهن (خشک) و گندله» که به ترتیب ۳۳ و ۱۸ درصد از ترکیب درآمد ماهانه را رقم زده‌اند.

چهارشنبه 24 خرداد 1402 اخبار