شرکت کارگزاری ملل پویا

افزایش ۱۸۸ درصدی درآمد ماهانه "کگهر"

افزایش ۱۸۸ درصدی درآمد ماهانه "کگهر"

شرکت سنگ‌آهن گهر زمین با سرمایه ثبت شده ۲ هزار و ۵۰۰ میلیاردتومانی و ارزش بازار ۱۱۹ هزار میلیاردتومانی، در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به اردیبهشت‌ماه سال جاری نشان داد که می‌تواند سقف درآمدزایی خود را بشکند.

میزان درآمدی که شرکت سنگ‌آهن گهر زمین در دومین ماه از سال جاری به سهام‌داران خود اعلام کرد مربوط به فروش محصولات تولیدی خود در بازار داخلی بود؛ البته شایان‌ذکر است که "کگهر" تمامی محصولات خود را در بورس کالا بفروش رساند. این شرکت معدنی از فروش محصولات خود به درآمد ۴ هزار و ۱۳۵ میلیاردتومانی دست پیدا کرد. این شرکت در مقایسه با ماه گذشته با افزایش ۱۸۸ درصدی و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته با افزایش ۱۲۰ درصدی همراه بود، همچنین "کگهر" میزان درآمد تجمیعی که در این دوره ۲ماهه از خود بر جای گذاشت با افت ۷ درصدی نسبت به سال گذشته روبه‌رو بود.

بر اساس گزارش فعالیت ماهانه‌ای که "کگهر" در اردیبهشت‌ماه از خود منتشر کرد بیانگر آن بود که بیشترین تقاضای مشتریان برای «گندله» در بورس کالا بوده است که از فروش آن محصول به درآمدزایی ۲ هزار و ۹۴۰ میلیاردتومانی دست‌یافت و همچنین میزان درآمدی که در این دوره از فروش «گندله» در بورس کالا کسب کرد ۷۱ درصد از درآمد ماهانه را تشکیل می‌دهد. "کگهر" نرخ فروش این محصول را برابر با ۴ میلیون و ۳۵۲ هزار تومان اعلام کرد و همچنین این نرخ افزایش اندکی را به دنبال داشت. محصول دیگری که توسط شرکت سنگ‌آهن گهر زمین به فروش رسید عبارت است از «کنسانتره بورس کالا» که ۲۹ درصد از درآمد اردیبهشت‌ماه را به خود اختصاص داد.

چهارشنبه 24 خرداد 1402 بررسی اجمالی