شرکت کارگزاری ملل پویا

"کگل" تعادل فروش خود را حفظ کرد

"کگل" تعادل فروش خود را حفظ کرد

شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به اردیبهشت‌ماه سال جاری مقدار فروش محصولات خود را برابر با یک هزار و ۱۶۵ تن به اطلاع سهامداران رساند. کگل" از ابتدای سال مالی تا پایان اردیبهشت‌ماه سال جاری (سال مالی منتهی به اسفندماه ۱۴۰۲) توانست از فروش محصولات تولیدی خود به فروش تجمیعی ۲ هزار و ۷۹۲ تنی برسد.

میزان درآمدی که شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر در دومین ماه از سال جاری از فروش محصولات به دست آورد بالغ بر ۴ هزار و ۱۶۴ میلیارد تومان بود، این مبلغ مربوط به فروش محصولات تولیدی خود در بازار داخلی و خارجی اعلام شد، این شرکت معدنی از ابتدای سال مالی تاکنون نیز درآمد تجمیعی که به ثبت رساند برابر با ۱۰ هزار و ۳۸۶ میلیارد تومان بود.

مقدار فروش ماهانه "کگل" در اردیبهشت‌ماه در مقایسه با ماه گذشته یک هزار و ۱۷۴ تن بود که تغییر عمده‌ای را به دنبال نداشت اما؛ نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۵۰ درصد افزایش را به دنبال داشت.

بیشترین تقاضای مشتریان "کگل" برای خرید محصول مربوط به گندله بود که موفق به فروش ۸۱۶ هزار تن از این محصول در دومین ماه از سال جاری شد. میزان درآمدی که در این دوره از فروش گندله به دست آمد ۳ هزار و ۵۳۲ میلیارد تومان بود، دیگر محصولی که بیشترین تقاضا را به خود اختصاص داده بود متعلق به کنسانتره آهن با ۱۷۴ هزار تن بود.

سه شنبه 23 خرداد 1402 بررسی اجمالی