شرکت کارگزاری ملل پویا

بی میلی محصولات "زبینا" به فروش

بی میلی محصولات "زبینا" به فروش

شرکت کشاورزی و دامپروری بینالود در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به آبان ماه سال ۱۴۰۱ مجموع درآمد‌های حاصل‌شده در این دوره یک‌ماهه را بالغ‌بر ۳۲ میلیارد تومان در کارنامه مالی خود به ثبت رساند و در ۸ ماهه گذشته نیز درآمد عملیاتی تجمیعی شناسایی‌شده خود از فروش محصولات را برابر با مبلغ ۳۹۶ میلیارد تومان اعلام کرده است.

شرکت کشاورزی و دامپروری بینالود در آبان ماه میزان درآمدی که از خود بر جای گذاشت ۳۲ میلیارد تومان بود که نسبت به میانگین درآمدی در ۷ ماه گذشته ۳۸ درصد کاهش پیدا کرد و همچنین در مقایسه با درآمد ماه گذشته نیز ۳۱ درصد کاهش درآمد حاصل کرده است.

"زبینا" میزان درآمد تجمیعی که از ابتدای سال مالی (منتهی به اسفندماه ۱۴۰۱) تا پایان آبان ماه از فروش و تولید محصولات کشاورزی و دامپروری به دست آورد را برابر با ۳۹۶ میلیارد تومان اعلام کرد.

همان‌گونه که در نمودار فوق ملاحظه می‌کنید شرکت کشاورزی و دامپروری بینالود در ۴ ماه اول سال مالی جاری روند مثبت و رو به رشدی را از خود برجای گذاشت، سپس با یک کاهش درآمد و بعد از آن یک رشد شارپی از خود نشان داد؛ اما " زبینا " پس از آن رشد شارپی در شهریور ماه روند نزولی بخود گرفته است و در آبان ماه به کمترین میزان درآمدی خود در ۶ ماه گذشته رسید.

شرکت کشاورزی و دامپروری بینالود از ابتدای سال مالی تا انتهای آبان ماه ۱۴۰۱ درمجموع ۴۶ هزار و ۸۴۹ واحد از محصولات خود را به فروش رساند که این محصولات شامل «محصولات باغی، زراعی و محصولات گاوداری» بود.

باتوجه به نمودار فوق، "زبینا" در آبان ماه ۳ هزار و ۳۳۱ واحد محصول تولید کرد که در مقایسه با ماه گذشته با کاهش ۶۲ درصدی روبه‌رو شده است. مقدار تولید "زبینا" در آبان ماه در پایین‌ترین مقدار خود در سال جاری قرار گرفت و در آبان ماه برای دومین ماه متوالی با کاهش تولید همراه شد.

" زبینا" در آبان ماه ۳ هزار و ۱۷۰ واحد از محصولات خود را به فروش رساند که در مقایسه با ماه گذشته با کاهش همراه بوده است؛ این محصولات شامل «شیر» با وزن ۳ هزار و ۱۱۷ تن با نرخ ۱۰ میلیون ۹۰۰ هزار تومان و «دام» به تعداد ۱۱۹ راس با نرخ ۱۳ میلیون ۱۰۰ هزار تومان بود.

چهارشنبه 30 آذر 1401 بررسی اجمالی