شرکت کارگزاری ملل پویا

کاهش فروش "کپرور"

کاهش فروش "کپرور"

شرکت فرآوری زغال سنگ پروده طبس در گزارش فعالیت ماهانه‌ای که در آبان ماه سال جاری منتشر کرد، میزان درآمدی که از فروش و ارائه خدمات به دست آورد برابر با مبلغ ۶۸ میلیارد تومان بود و همچنین درآمد‌های تجمیعی این شرکت زغال سنگی در ۸ ماه سپری‌شده از ابتدای سال مالی تاکنون ۶۲۱ میلیارد تومان اعلام‌شده است.

شرکت فرآوری زغال سنگ پروده طبس در آبان ماه میزان درآمدی که از خود بر جای گذاشت ۶۸ میلیارد تومان بود که نسبت به میانگین درآمدی که در ۷ ماه گذشته به دست آورد ۱۳ درصد کاهش داشت و همچنین در مقایسه با ماه گذشته نیز ۱۵ درصد کاهش درآمد حاصل کرده است.

"کپرور" از ابتدای سال مالی (منتهی به اسفندماه ۱۴۰۱) تا پایان آبان ماه، میزان درآمد تجمیعی که از ارائه خدمات و فروش به دست آورد را برابر با ۶۲۱ میلیارد تومان اعلام کرد.

شرکت فرآوری زغال سنگ پروده طبس در آبان ماه تنها موفق به فروش داخلی در «زغال‌سنگ کنسانتره کک‌شو» شد، که مقدار فروش آن برابر با ۱۷ هزار و ۲۱۵ تن با نرخ ۳ میلیون ۹۷۱ هزار تومان بود و همان‌طور که گفته شد تمامی درآمد شرکت از طریق فروش محصولات در بازار داخلی بود و از ابتدای سال جاری هیچ‌گونه فعالیتی در بازار خارج از کشور نداشته است.

شرکت فرآوری زغال سنگ پروده طبس از ابتدای سال مالی تا انتهای آبان ماه ۱۴۰۱ درمجموع ۱۵۶ هزار و ۱۰۵ تن فروش داشت که نسبت به فروش شرکت در مدت مشابه سال گذشته نیز کاهش ۸ درصدی را تجربه کرد؛ همچنین " کپرور" در آبان ماه سال جاری به کمترین میزان درآمد خود از ابتدای سال رسید.

چهارشنبه 23 آذر 1401 بررسی اجمالی