شرکت کارگزاری ملل پویا

قطار درآمدزایی "غشصفا"

قطار درآمدزایی "غشصفا"

شیر پاستوریزه پگاه اصفهان در گزارش فعالیت ماهانه به آبان ماه سال ۱۴۰۱ میزان درآمدی که از فروش محصولات خود در این دوره شناسایی کرد برابر با ۳۱۳ میلیارد تومان بود، غشصفا در ۸ ماه سپری‌شده از ابتدای سال مالی تا پایان آبان ماه نیز به درآمد تجمیعی ۲ هزار و ۱۷۱ میلیارد تومانی رسید.

"غشصفا" درآمد عملیاتی که در این دوره ماهانه از فروش محصولات به دست آورد مربوط به حضور در بازار داخل کشور و در بازار خارج از شرکت فعالیتی را صورت نداد اما؛ از ابتدای سال مالی تاکنون نیز توانست در ۳ ماه نخست سال مالی در بازار صادراتی محصولات خود را به فروش برساند.

شیر پاستوریزه پگاه اصفهان در آبان ماه ۱۴۰۱ درآمدی که از فروش محصولات در بازار داخلی به ثبت رساند نسبت به ماه گذشته ۱۲ درصد کاهش درآمد (۴۲ میلیارد تومان) را تجربه کرد، میزان درآمد این شرکت لبنی در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز ۱۰۵ درصد افزایش پیدا کرد و این رشد را می‌توان ناشی از افزایش نرخ‌ها دانست.

درآمدزاترین محصول "غشصفا" در آبان ماه متعلق به «محصولات پودری و شیر خشک» بود که در این دوره به درآمد ۸۷ میلیارد تومانی از فروش این محصول رسید، میزان درآمدزایی این شرکت لبنی از محصول نام‌برده با وجود افزایش نرخ ۳ درصدی که نسبت به مهرماه داشت با کاهش ۲۷ درصدی درآمد ماهانه همراه بود.

شیر پاستوریزه پگاه اصفهان در آبان ماه سال جاری موفق به فروش ۶ هزار و ۷۶۱ تن از محصولات خود شد، از ابتدای سال مالی تاکنون نیز ۵۱ هزار و ۳۱۶ تن از محصولات این شرکت لبنی به فروش رسیده است. مقدار فروش ماهانه غشصفا در آبان ماه نسبت به مهرماه با کاهش ۵ درصدی (۳۸۴ تن) روبه‌رو بود.

دوشنبه 21 آذر 1401 بررسی اجمالی