شرکت کارگزاری ملل پویا

کاهش حرارت درآمدزایی آهن و فولاد ارفع

کاهش حرارت درآمدزایی آهن و فولاد ارفع

شرکت آهن و فولاد ارفع در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به مهرماه سال جاری مجموع درآمد‌های عملیاتی خود در این دوره یک‌‎ماهه را برابر با مبلغ یک هزار و ۵۵ میلیارد تومان به ثبت رساند و درآمد‌های تجمیعی این شرکت فولادی در ۷ ماه گذشته برابر با ۷ هزار و ۳۵۱ میلیارد تومان شناسایی کرد.

درآمد‌های ماهانه "ارفع" در مهرماه از فروش محصولات در بازار‌های داخل کشور و خارج از کشور حاصل شد، عمده‌ترین درآمد این شرکت فولادی در هفتمین ماه از سال جاری مربوط به فروش محصولات در بازار داخل کشور با مبلغ یک هزار و ۱۷ میلیارد تومان بود و در ۷ ماه گذشته نیز بیشترین درآمدی که توسط "ارفع" به ثبت رسید مربوط به خردادماه تیرماه سال جاری بود.

درآمد صادراتی که طی دوره ماهانه از سوی این شرکت فولادی اعلام شد، دربرگیرنده‌ی ۴ درصد از درآمد ماهانه بود و همچنین لازم به ذکر است که این شرکت تا پایان مهرماه میزان سرمایه خود را یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان به ثبت رساند.

درآمدی که شرکت آهن و فولاد ارفع از فروش محصولات در مهرماه ۱۴۰۱ از خود بر جای گذاشت با کاهش ۲۳ درصدی نسبت به ماه گذشته روبه‌رو بود و در مقایسه با سال گذشته نیز ۲۱۵ درصد رشد درآمد را تجربه کرد، درآمد‌های تجمیعی این شرکت فولادی طی ۷ ماه گذشته ۵۵ درصد افزایش درآمد را به همراه داشت.

بیشترین درآمدی که توسط آهن و فولاد ارفع در مهرماه سال جاری ارائه شد مربوط به «شمش فولادی» در بازار داخل کشور بود که ۸۴۹ میلیارد تومان درآمدزایی را برای شرکت به دست آورد، نرخ فروش این محصول ۱۳ میلیون و ۵۴۲ هزارتومان در ازای هر تن معامله شد، محصولات دیگری که ارفع در مهرماه به فروش رساند مربوط به آهن اسفنجی در بازار داخلی و خارجی بود.

مجموع تولید ماهانه شرکت آهن و فولاد ارفع در مهرماه برابر با ۱۸۲ هزارتن اعلام شد و از ابتدای سال مالی تا انتهای مهرماه نیز مجموع تولید این شرکت فولادی یک میلیون و ۱۴۰ هزارتن به ثبت رسید، مقدار تولید ماهانه ارفع نسبت به شهریورماه ۷۲۰ تن افزایش یافت.

شرکت آهن و فولاد ارفع در پایان مهرماه سال جاری ۹۰ هزارتن از محصولات خود را به فروش رساند که حاصل از فروش در بازار‌های داخلی و صادراتی بود، مجموع فروش محصولات این شرکت فولادی تا پایان مهرماه برابر با ۵۶۴ هزارتن اعلام شد و بیشترین مقدار فروش محصول را در بازار داخلی مشاهده می‌کنیم که ۹۴ درصد فروش سالانه را در اختیار داشت.

مقدار فروش ماهانه آهن و فولاد ارفع در یازدهمین ماه از سال جاری با کاهش ۲۳ درصدی در مقایسه با ماه گذشته روبه‌رو بود و همچنین نسبت به سال گذشته ۲۵۳ درصد افزایش فروش داشت.

شنبه 28 آبان 1401 محصولات فلزی