شرکت کارگزاری ملل پویا

بیرنگی "شرنگی"

بیرنگی "شرنگی"

شرکت صنعتی و شیمیایی رنگین در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به مهرماه سال ۱۴۰۱ از فروش محصولات و ارائه خدمات کسب درآمد کرد، میزان درآمد ماهانه‌ای که در این دوره توسط "شرنگی" به اطلاع سهامداران رسید برابر با مبلغ ۶ میلیارد و ۳۶۲ میلیون تومان بود، از ابتدای سال مالی تا پایان مهرماه مجموع درآمد تجمیعی بالغ‌بر ۱۰۶ میلیارد تومان به ثبت رسید.

"شرنگی" در مهرماه از فروش محصولات مایع، محصولات پودری در بازار داخل کشور و همچنین در بخش خدمات آزمایشگاهی نیز به کسب درآمد رسید، میزان سرمایه به ثبت رسیده توسط این شرکت برابر با ۵۰ میلیارد تومان اعلام شد.

میزان درآمد ماهانه‌ای که شرکت صنعتی و شیمیایی رنگین در مهرماه سال جاری از خود بر جای گذاشت نسبت به ماه گذشته که درآمد ۱۲ میلیارد و ۵۵۳ میلیون تومانی را به ثبت رسانده بود کاهش ۴۹ درصدی (معادل ۶ میلیارد و ۳۶۲ میلیون تومان) را تجربه کرد، همچنین در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز شاهد ریزش ۶۳ درصدی میزان درآمد سالانه بود.

همان‌طور که گفته شد از ابتدای سال مالی تا پایان مهرماه به درآمد تجمیعی ۱۰۶ میلیارد تومانی رسید، این مبلغ شناسایی‌شده در این دوره ۷ ماهه نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۲۴ درصد افزایش پیدا کرد.

بیشترین درآمدزایی "شرنگی" از فروش مهرماه مربوط به محصولات مایع با ۴ میلیارد و ۳۳۷ میلیون تومان بود که در این دوره ۶۸ درصد از درآمد مهرماه را شامل می‌شود، کسب درآمد از این محصول نسبت به ماه گذشته ۶۰ درصد کاهش پیدا کرد و نرخ فروش آن نیز بالغ‌بر ۶۶ هزارتومان در ازای هر کیلوگرم مورد معامله قرار گرفت.

محصول دیگری که توسط شرکت صنعتی و شیمیایی رنگین به فروش رسید متعلق به محصولات پودری با مبلغی بالغ‌بر ۲ میلیارد تومان بود، این محصول در مهرماه با کاهش درآمد ۳۰ درصدی مواجه بود و نرخ فروش آن در مهرماه برابر با ۸۹ هزارتومان در ازای هر کیلوگرم به ثبت رسید.

مقدار فروش ماهانه "شرنگی" در گزارش فعالیت ماهانه مهرماه برابر با ۸۹ تن شناسایی شد که نسبت به ماه گذشته شاهد کاهش مقدار فروش ۵۲ درصدی بود، پرفروش‌ترین محصول این شرکت در مهرماه مربوط به محصولات مایع با مقداری بالغ‌بر ۶۶ تن بود.

سه شنبه 17 آبان 1401 اخبار