شرکت کارگزاری ملل پویا

درآمدهای "شپارس" آب رفت

درآمدهای "شپارس" آب رفت

شرکت بین المللی محصولات پارس در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به شهریورماه سال ۱۴۰۱ مجموع درآمد عملیاتی خود که حاصل از فروش محصولات بود را طی این دوره برابر با ۹۷ میلیارد تومان اعلام کرد و درآمد‌های تجمیعی این شرکت فولادی طی ۶ ماه گذشته از ابتدای سال مالی تاکنون ۹۵۴ میلیارد تومان شناسایی کرد.

درآمد ماهانه‌ای که "شپارس" از ابتدای سال مالی تاکنون از خود بر جای گذاشت مربوط به فروش محصولات در بازار داخلی و صادراتی بود، طی ۶ ماه گذشته که از ابتدای سال مالی می‌گذرد در شهریورماه برای دومین بار متوالی در بازار صادراتی درآمدزایی داشت.

شرکت بین المللی محصولات پارس در شهریورماه کاهش ۱۲ درصد درآمد‌های خود نسبت به ماه گذشته را مشاهده کرد، میزان درآمدی که در این دوره از فروش محصولات در بازار صادراتی به دست آمد برابر با ۹ میلیارد تومان بود و مجموع درآمد صادراتی از ابتدای سال مالی تاکنون برابر با ۶۸ میلیارد تومان شناسایی شد.

درآمدزاترین محصول بین المللی محصولات پارس در شهریورماه سال جاری مربوط به محصول «پودر و مایعات البسه» با مبلغی نزدیک به ۱۰ میلیارد تومان بود که این میزان درآمد از فروش محصول در بازار صادراتی صورت گرفت.

"شپارس" درآمدی که از فروش «پودر و مایعات البسه» در بازار خارج از کشور به دست آورد دربرگیرنده‌ی ۱۰ درصد از کل درآمد ماهانه منتهی به شهریورماه بود، محصولاتی که در بازار داخل کشور به فروش رسید شامل «پودر و مایعات البسه، مایعات و ...» می‌شود.

نرخ فروش محصول «پودر و مایعات البسه» در بازار خارج از کشور ۸ میلیون ۴۶۴ هزار تومان در ازای هر تن به ثبت رسید، نرخ فروش این محصول در این بازار تغییر چشمگیری را به همراه نداشت، همچنین نرخ فروش این محصول در بازار داخل کشور ۱۸۳ درصد بالاتر از بازار صادراتی بود.

شرکت بین المللی محصولات پارس در پایان شهریورماه سال جاری ۴ هزار و ۹۵۰ تن از محصولات خود را در بازار داخل و خارج از کشور به فروش رساند، حجم عمده‌ای از این مقدار فروش متعلق به فروش محصول «پودر و مایعات البسه» در بازار داخلی با ۳ هزار و ۶۸ تن بود، بین المللی محصولات پارس طی ۶ ماه سپری‌شده از سال مالی موفق به فروش ۵۳ هزار و ۸۰۴ تن از محصولات خود شد.

دوشنبه 2 آبان 1401 اخبار