شرکت کارگزاری ملل پویا

برج دوقلو درآمدهای ماهانه "کطبس"

برج دوقلو درآمدهای ماهانه "کطبس"

میزان درآمدی که شرکت زغال‌سنگ نگین طبس در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به شهریورماه سال ۱۴۰۱ از فروش محصولات تولیدی خود کسب کرد مبلغی بالغ‌بر ۳۳ میلیارد تومان بود و درآمد تجمیعی که "کطبس" از ابتدای سال مالی تا انتهای شهریورماه به ثبت رساند برابر با ۱۶۷ میلیارد تومان بود.

"کطبس" درآمد ماهانه خود را در شهریورماه از فروش محصولات در بازار داخل کشور شناسایی کرد و طی این دوره ۶ ماهه نیز فعالیتی در بازار صادراتی نداشت، درآمد این شرکت معدنی در شهریورماه ۲۳ درصد بالاتر از میانگین ۵ ماهه گذشته (نزدیک به ۲۷ میلیارد تومان) بود.

درآمد ماهانه‌ای که "کطبس" در شهریورماه از خود بر جای گذاشت در مقایسه با درآمدی که در مردادماه به ثبت رساند با رشد ۳۸ درصدی (۹ میلیارد تومان) همراه بود، گفتنی است که میزان درآمد این شرکت معدنی نسبت به دوره مشابه سال گذشته تغییر عمده‌ای را به همراه نداشت.

"کطبس" در بازار داخل کشور تنها محصولی که به فروش رساند متعلق به زغال‌سنگ بود که تمام درآمدزایی این شرکت را به تنهایی به دوش می‌کشد، نرخ فروش این محصول در شهریورماه برابر با یک‌میلیون و ۲۱۵ هزارتومان در ازای هر تن به ثبت رسید که نسبت به ماه گذشته به ثبات رسید و روند نزولی این محصول متوقف شد.

میانگین نرخ فروش زغال‌سنگ در ۵ ماه گذشته یک میلیون و ۳۶۷ هزارتومان بود، میزان نرخ فروشی که در شهریورماه به اطلاع سهامداران رسید، این محصول نسبت به میانگین ۵ ماه گذشته ۱۱ درصد کاهش را به همراه داشت.

همان‌طور که گفته شد میزان درآمد تجمیعی که‌ای شرکت معدنی در نیمه نخست سال جاری از خود باقی گذاشت برابر با ۱۹۷ میلیارد تومان بود که در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۲۵ درصد افزایش را به همراه داشت و این رشد بالغ‌بر ۳۳ میلیارد تومان بود.

مقدار فروش محصولات ”کطبس" در شهریورماه برابر با ۲۷ هزارتن اعلام شد که نسبت به ماه گذشته ۴۴ درصد افزایش را به اطلاع سهامداران خود رساند و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز مقدار فروش این شرکت ۲۴۲ تن افزایش پیدا کرد، مقدار فروش تجمیعی این شرکت برابر با ۱۲۵ هزارتن بود.

"کطبس" در شهریورماه ۲۳ هزار و ۵۰۰ تن تولید زغال‌سنگ داشت، این مقدار تولید نسبت به ماه گذشته ۲۰۰ تن افزایش را به همراه داشت و مقدار تولید این محصول طی ۶ ماه گذشته نزدیک به ۱۳۱ هزارتن بود.

دوشنبه 25 مهر 1401 اخبار