شرکت کارگزاری ملل پویا

رشد فروش ۵۱ درصدی "کگل"

رشد فروش ۵۱ درصدی "کگل"

شرکت معدنی و صنعتی گل گهر در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به شهریورماه سال جاری مجموع مقدار فروش محصولات تولید خود طی این دوره را برابر با یک‌میلیون ۱۷۵ هزارتن اعلام کرد، همچنین از ابتدای سال مالی تا پایان شهریورماه نیز مقدار فروش این شرکت معدنی برابر با ۱۰ میلیون و ۵۵۴ هزارتن بود.

شرکت معدنی و صنعتی گل گهر محصولاتی که در ششمین ماه از سال جاری به فروش رساند مربوط به فروش در بازار‌های داخلی و خارجی بود، عمده‌ترین مقدار فروش متعلق به فروش محصولات در بازار داخل کشور با یک‌میلیون و ۷۵ هزارتن بود که ۹۱ درصد از فروش ماهانه را در اختیار داشت.

محصولاتی که "کگهر" در شهریورماه موفق به فروش آن‌ها شد شامل گندله، کنسانتره سنگ‌آهن، گندله ریزدانه در بازار‌های داخلی و صادراتی بود که به فروش رسید. همان‌طور که گفته شد گندله بیشترین فروش را به خود اختصاص داد و پس‌ازآن نیز کنسانتره سنگ‌آهن عمده‌ترین مقدار فروش را با ۱۴۰ هزارتن به نام خود زد.

معدنی و صنعتی گل گهر در شهریورماه از فروش یک‌میلیون و ۷۵ هزارتن محصولات تولیدی خود به درآمد ۳ هزار و ۱۲۴ میلیارد تومانی دست‌یافت و از ابتدای سال مالی تا پایان شهریورماه نیز از مقدار فروش ۱۰ میلیون و ۵۵۴ هزارتن به فروش رساند ۲۱ هزار و ۴۶۹ میلیارد تومان درآمدزایی داشت.

میانگین مقدار فروش محصولات ”کگهر" طی ۶ ماه سپری‌‎شده از ابتدای سال مالی برابر با یک‌میلیون و ۷۵۹ هزارتن بود، مقدار فروش ماهانه این شرکت معدنی در دوره مشابه سال گذشته برابر با ۷۷۸ هزارتن به ثبت رسید که اکنون شاهد رشد ۵۱ درصدی مقدار فروش در یک سال گذشته بوده‌ایم، گفتنی است که در شهریورماه مقدار فروش "کگهر" ۱۳ درصد نسبت به مردادماه افزایش داشته است.

پرفروش‌ترین محصول معدنی و صنعتی گل گهر در شهریورماه که مورد تقاضای مشتریان قرار گرفت مربوط به «گندله» با ۵۷۰ هزارتن بود که بورس کالا مورد معامله قرار گرفت، این محصول ۴۸ درصد از مقدار فروش ماهانه را در ششمین ماه از سال جاری به خود اختصاص داد، از فروش ۵۷۰ هزارتن «گندله» در بازار داخلی نزدیک به یک هزار و ۵۵۳ میلیارد تومان درآمدزایی از سوی "کگهر" شکل گرفت.

شرکت معدنی و صنعتی گل گهر در شهریورماه سال جاری ۲ میلیون و ۱۸۰ هزارتن از محصولات «کلوخه سنگ‌آهن، کنسانتره سنگ‌آهن، سنگ‌آهن دانه‌بندی شده، گندله» را تولید کرد، از ابتدای سال مالی تا پایان شهریورماه نیز مقدار تولید محصولات این شرکت معدنی برابر با ۲۴ میلیون و ۹۷۸ هزارتن بوده است.

یکشنبه 24 مهر 1401 بررسی اجمالی