شرکت کارگزاری ملل پویا

جابه‌جایی رکورد درآمدزایی "شکام"

جابه‌جایی رکورد درآمدزایی "شکام"

شرکت صنایع شیمیایی کیمیاگران امروز در گزارش فعالیت ماهانه شهریورماه سال جاری از فروش محصولات خود توانست به کسب درآمد ۳۸۲ میلیارد تومان برسد و طی ۶ ماه گذشته از ابتدای سال مالی نیز تاکنون به درآمد تجمیعی یک هزار و ۳۳۹ میلیارد تومانی دست یافت.

"شکام" توانست طی این دوره ماهانه در بازار‌های داخل و خارج از کشور فعالیت داشته باشد، همچنین بیشترین درآمد ماهانه در بازار داخلی با ۲۷۹ میلیارد تومان شکل گرفت که دربرگیرنده‌ی ۷۳ درصد از کل درآمد ماهانه بود و ۱۱۰ میلیارد تومان دیگر نیز در بازار صادراتی به ثبت رسید.

میزان درآمدی که شرکت صنایع شیمایی کیمیاگران امروز از فروش محصولات خود در ۲ بازار داخل و خارج از کشور توانست شناسایی کند نسبت به دوره مشابه سال گذشته افزایش ۱۸۵ درصدی را کسب کند، همچنین این شرکت نسبت به ماه گذشته نیز رشد ۹۹ درصدی را در کارنامه به ثبت رساند.

"شکام" طی ۶ ماه گذشته روند مثبتی را نسبت به سال مالی گذشته از خود بر جای گذاشت به‌گونه‌ای که درآمد تجمیعی این شرکت نسبت به عملکرد سال گذشته ۱۲۶ درصد رشد را به همراه داشت و به درآمد یک هزار و ۳۳۹ میلیارد تومانی رسید.

بیشترین درآمدی که شرکت "شکام" در شهریورماه از فروش محصولات به دست آورد مربوط به محصول «پروپیلن گلایکول ها» در بازار داخل کشور با مبلغ ۸۷ میلیارد تومان بود، همچنین طبق این صورت مالی منتشرشده می‌توان دریافت نرخ فروش «پروپیلن گلایکول ها» در ازای هر تن ۷۴ میلیون تومان بود که نسبت به ماه گذشته ۷ درصد کاهش را مشاهده کرد.

"شکام" در شهریورماه از فروش محصولات در بازار صادراتی توانست ۱۱۰ میلیارد تومان کسب درآمد کند و نسبت به دوره مشابه سال گذشته شاهد ۶۸ درصد افزایش درآمد بود، مجموع درآمد صادراتی طی ۶ ماه گذشته به مبلغ ۴۴۴ میلیارد تومان رسید.

این شرکت شیمیایی توانست طی نیمه نخست سال جاری به فروش نزدیک به ۸ هزار تن دست پیدا کند که حاصل از فروش داخلی و خارجی بود، این مقدار فروش نسبت به ماه گذشته رشد ۹۰ درصدی را مشاهده کرد به گونه‌ای که در مردادماه ۴ هزار و ۱۸۹ تن فروش داشت.

در ششمین ماه از سال جاری عنوان پرفروش‌ترین محصول این شرکت در شهریورماه را «پروپیلن گلایکول ها» با یک هزار و ۱۷۰ تن در بازار داخل کشور در اختیار داشت.

دوشنبه 11 مهر 1401 بررسی اجمالی