شرکت کارگزاری ملل پویا

حضور ۱۰ شرکت در مجمع تا پایان هفته

حضور ۱۰ شرکت در مجمع تا پایان هفته

شرکت‌هایی که از نوزدهم تا بیست و سوم شهریورماه سال ۱۴۰۱ مجمع خود را برگزار می‌کنند، شامل شرکت‌های کارخانجات کابل سازی تک، گروه مپنا، قند بیستون، فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش، فرابورس ایران، سرمایه‌گذاری استان تهران، سرمایه‌گذاری فنی و مهندسی مشانیر، پالایش نفت لاوان، داروسازی الحاوی و بیمه ملت می‌شود.

شرکت‌هایی که از آن‌ها نام‌برده شد مجمع عمومی عادی سالیانه (نوبت دوم)، مجمع عمومی عادی به‌طور فوق‌العاده و مجمع عمومی فوق‌العاده‎ خود را برگزار خواهند کرد و در خصوص (تطابق اساسنامه شرکت با نمونه اساسنامه سازمان بورس، انتخاب اعضای هیئت‌مدیره، افزایش سرمایه و یا تغییر نام شرکت) تصمیم‌گیری می‌کنند.

شرکت‌ها در این تاریخ گزارش عملکرد پایان سال مالی خود را برای سهامداران خود تشریح خواهند کرد و از همه مهم‌تر میزان سود تقسیمی هر سهم نیز در این مجامع به اطلاع سهامداران خواهد رسید.

مجمع عمومی عادی به‌طور فوق‌العاده پالایش نفت لاوان در تاریخ ۲۲ شهریورماه برگزار می‌شود که از کلیه سهامداران، وکیل یا قائم‌مقام قانونی صاحب‌سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت گردید تا در تاریخ مقرر حضور پیدا کنند.

"شاوان" در آخرین صورت مالی خود که مربوط به دوره منتهی به پایان اسفندماه ۱۴۰۰ است، میزان سود خالص خود را ۲ هزار و ۸۵۳ میلیارد تومان به ثبت رساند و بر اساس این صورت مالی حسابرسی شده، در ازای هر سهم ۳،۵۶۷ ریال سود حاصل کرد.

پالایش نفت لاوان در این دوره درآمد عملیاتی ۳۲ هزار و ۶۷۱ میلیارد تومانی از خود بر جای گذاشت، "شاوان" از ۳،۵۶۷ ریال سود خالصی که به ازای هر سهم در مجمع عمومی عادی سال مالی گذشته اعلام کرد بین سهامداران خود ۸۴ درصد سود نقدی پرداخت کرد.

از کلیه سهامداران، وکیل یا قائم‌مقام قانونی صاحب‌سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت می‌گردد تا در جلسه مجمع عمومی این شرکت بیمه‌ای که در روز چهارشنبه ۲۳ شهریورماه برگزار می‌شود حضور پیدا کنند.

"ملت" در آخرین صورت مالی خود که مربوط به دوره منتهی به پایان اسفندماه ۱۴۰۰ است، میزان سود خالص خود را ۴۸ میلیارد تومان به ثبت رساند و بر اساس این صورت مالی حسابرسی شده، در ازای هر سهم ۱۶ ریال سود حاصل کرد.

درآمد‌های حق بیمه ناخالص که "ملت" طی این دوره سالیانه به ثبت رساند برابر با ۲ هزار و ۱۰۳ میلیارد تومان اعلام شد که نسبت به سال مالی گذشته ۵۳ درصد رشد پیدا کرد.

"ملت" از ۱،۵۸۲ ریال سود خالصی که به ازای هر سهم در مجمع عمومی عادی سال مالی گذشته اعلام کرد معادل ۳۴ درصد به سهامداران خود سود پرداخت کرد.

یکشنبه 20 شهریور 1401 بررسی اجمالی