شرکت کارگزاری ملل پویا

"آسیاتک" و رکوردی جدید در مردادماه

"آسیاتک" و رکوردی جدید در مردادماه

شرکت انتقال داده‌های آسیاتک گزارش فعالیت ماهانه که در مردادماه ۱۴۰۱ از خود بر جای گذاشت، مجموع درآمد عملیاتی خود را که حاصل از فروش کالا و ارائه خدمات بود مبلغی بالغ‌بر ۱۰۹ میلیارد تومان به اطلاع سهامداران رساند، همچنین میزان درآمد تجمیعی که از ابتدای سال مالی تا پایان مردادماه به ثبت رساند نیز برابر با ۴۹۷ میلیارد تومان بود.

میزان درآمدی که "آسیاتک" در مردادماه اعلام کرد ۱۲ درصد بالاتر از میانگین درآمد ماهانه طی ۴ دوره گذشته بود و همچنین درآمد تجمیعی که از سوی این شرکت طی ۵ ماه سپری‌شده از ابتدای سال مالی به ثبت رسید، ۶۰ درصد از درآمد ۱۲ ماهه سال مالی گذشته را پوشش داده است.

"آسیاتک" در پنجمین ماه از سال جاری درآمد ماهانه‌ای که از خود بر جای گذاشت مربوط به ارائه خدمات و فروش کالا بود که در مقایسه با تیرماه سال جاری ۳ درصد افزایش پیدا کرد و نسبت به دوره مشابه سال گذشته نیز ۷۳ درصد رشد را در کارنامه خود به ثبت رساند.

مجموع درآمد تجمیعی این شرکت نسبت به ۵ ماه نخست ابتدایی سال گذشته ۵۹ درصد افزایش پیدا کرد به گونه‌ای که این مبلغ در سال گذشته ۳۱۳ میلیارد تومان بود و در سال جاری توانسته درآمد تجمیعی خود را به ۴۹۷ میلیارد تومان برساند.

بیشترین درآمدی که "آسیاتک" در پنجمین ماه از سال جاری به دست آورد مربوط به بخش «درآمد خدمات اینترنت» با ۷۸ میلیارد تومان بود که می‌توان گفت نسبت به مردادماه سال گذشته رشد ۷۰ درصدی را تجربه کرد، این بخش در مردادماه تشکیل‌دهنده‌ی ۷۲ درصد از درآمد ماهانه این شرکت بود.

از طرفی «درآمد خدمات فناوری اطلاعات» توانست با مبلغی بالغ‌بر ۲۹ میلیارد تومان درآمدزایی در مردادماه، رتبه بعدی درآمدزاترین بخش "آسیاتک" را به خود اختصاص بدهد، همچنین این شرکت از فروش کالا نیز یک میلیارد تومان درآمد حاصل کرد.

چهارشنبه 16 شهریور 1401 بررسی اجمالی